Napsun naiset (miksipä ei miehetkin) kuka on suosikkisi näistä rantaleijonista?

www.iltalehti.fi/kuvagalleri...92/1.shtml

Vastaukseksi ei nyt käy ehdotus omasta miehestä tai poikakaverista vaan jos näistä pitäisi valita niin kenet ottaisit?

Lisätty: 15.07.2010 - 13:21

3 tai 8 olis oma valintani sillä kaikki joilla on isot tatskat karsin pois. En pidä ollenkaan tatuoinneista.

Avainsanat: lumoava mies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 13:12

kolmonen jos valita saisi. diggaan tummia & karvaisia . miehennäköisiä miehiä, ei mitään karvattomia kiiltokuvapoikia.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Samoilla linjoilla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 13:11

Cannavaro tai Jackman :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:23

Kyllä se näistä tuo Hugh Jackman on miu mau mukanen ulkonäkö:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:28

Alusvaatemalli Cristiano Ronaldo.Tämä on vain kuvan tuttavuus,

Lisätty: 15.07.2010 - 13:30

Nuorena ihannoin tummia ja otin täysin vaalean .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 14:27

Ei oikein kukaan, en pidä urheilijoista.... enkä tatuoinneista. Jos olisi pakko valita niin tuo Ronaldo sitten....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 15:29

Jos pakko valita niin 8 nuomerrolla, mut en mä siltikään siihen omaa ukkoani vaihda ja tuskin sekään minuä huolii..
Niin päätin pidän oman ukon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 16:16

kun en ole 'niitä miehiä' niin saatte minun puolestani jakaa ihan rauhassa keskenänne nämä pojat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 17:03

Nyt kun Mariaana minutkin näille sivuille laskit ja saan valita, niin mummo ottaisi tuon näyttelijän Adam Sandlerin. Hän lomailee perheensä kanssa, joten tietää jo ehkä anopit, mitä ovat.
Ja kun hän on näyttelijä, niin voisi hyvinkin roolisuorituksensa viedä kunnialla loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 10:34

En minäkään vilkuile tatskakundien perään vaan pääni kääntyy jalkapallo-osastolle ja nro 3 Cristiano Ronaldo mielellään vois levitellä aurinkoöljyä mun pintaan,miksei Messikin(5),kun kuvassa kirjoittelee nimmareita kuin kuka tahansa B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 08:00

Paolo Maldini ja Pierce Brosnan saisivat tulla laittamaan aurinkovoidetta minunkin hipiälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 18:56

Hugh Jackman on enemmän mun mies makuun, ja on toi Cristiano Ronaldki ihan hottiiiiiiiisss :DD