Oletteko siivonneet nyt helteellä?Minä äsken siivosin sain kunnon hien pintaan.

Avainsanat: siivous helteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 11:20

ainoastaan lokinpaskoja laiturilta, muut siivoamiset joutavat odottaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 10:29

Samat hommat Tuulikki minullakin tänä aamuna, kun tuntui vähän viileämmältä eilisen ukkosen ja sateen jälkeen.
Keitiiökaapit pestiin katosta lattiaaan. Minulla on kesävieras ja hän ei säästynyt hommilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:42

pientä siivousta vain olen nyt helteillä harrastanut ,kun noita yökyläläisiä on viime aikoina ollut aikas runsain luvuin ja tämä heinäkuu on muutenkin meillä avoimien ovien kuu ,jot kotiakin piitää heman puunailla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 11:01

Ootan sidä sade päivää jotta saan oikein kunnolla otettua..
Mutta toivottavasti ei iske viikonloppuna kun olen matkoilla..
ens viikon alus tiistaina olis ihan sopiva, pyyntö tuolle yläkerran ukolle et kastelis omat kukkansa silloin...
silloin kun sataa lunta hän puristeleen vuodevaatteitaan..
kun ukkostaa hän on isolle väelle ruokaa tekemässä ja kolistelee kattiloitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 11:56

Muutimme osan tavaroista viikonloppuna ja alkuviikko on mennyt siivoillessa ja tavaroiden järjestelyssä. Enpä ole paljoakaan saanut tällä helteellä aikaan, mutta onneksi ei ole hoppuakaan. Jo työnteon ajatteleminenkin nostaa hien pintaan. Nautitaan silti auringon paisteesta eihän tätä loppujen lopuksi kauaa kestä, kohta voimme alkaa valittamaan rapakeleistä ja pakkasista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:11

Täytyyhän sitä siivota joka viikko helteestä huolimatta ja huomen aamuna ajattelin sen tehdä. Vähän kevyemmin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:13

Meillä on tai p...kaista mutta kun ei jaksa...viikonloppuna on pakko jaksaa vaikka olis 40 astetta kuumaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:17

ellei aamuin illoin lattioita siistisi, kohtapian tukehtuisi Fiinankarvoihin.
helteellä karvanlähtö aivan mahdotonta, eipä auta turkin harjaus eikä nyppiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:40

En ole siivonnut. Uskallan sen tunnustaa. Mutta ei kukaan muukaan ole meillä siivonnut.Odotan ilmaa jolloin kiva olla sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:34

Kovin paljon en ole viime päivinä siivonnut, mutta pian on pakko, kun kahden huoneen maalaus- ja tapetointiurakka on valmis. Vanhojen tapettien irti repimisestä on tullut sotkua kerrakseen.