Miten ette ole jäätyneet v08 ja v09 kesällä ?

www.aijaa.com/v.php?i=6423496.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:26

Me Suomalaiset emme jäätyneet kesien 2008-2009 aikana koska silloinkaan ei ollut keskilämpötila pakkasen puolella. Näissä tämänvuotisissa helteissä tämä tosiasia on vain päässyt unohtumaan meillä ihmisillä kun on tapana unohdella asioita hyvinkin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:24

Olin kumpanakin kesänä Etelässä pari viikkoa, mutta muistan 08 heinäkuun kun tulimme kotiin helleasuissa ja matkustimme linja autolla Helsingistä Turkuun palelin koko matkan ja kun päästiin kotiin pyysin kaikki ikkunat kiinni oli niin vilu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:57

Kuvasi lämpötila on ollut +15°C yläpuolella noinakin vuosina heinä-, elokuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:06

valitusta kuuluu aina mutta kyllä täällä on totuttu pysymään hengissä hyvin laajoissa lämpötilan vaihtelurajoissa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:35

Ihminen on hyvä unohtamaan, ainakin jos ilmoista puhutaan ja niistä puhutaan paljon.
Kyllä se ilma oli tänä aamuna viileämpää täällä Keski-Suomessa jonkun aikaa, mutta nyt on kirinyt kiinni.
Sää antoi pienen siivoustauon meille. Minä en muista vuoden 2008 ja 2009 kesien lämpötiloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:05

Jossakin tutkimuksessa oli, että suomalaisen ihanne säälämpötila on +15 C. Pukeutumalla oikein säähän kuin säähän pärjää Pohjan perukoilla. Nautitaan nyt lämmöstä, ei tarvitse lähteä etelään kuumuutta valittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:13

Vaatetuksestahan se on hyvin pitkälti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 10:47

mulle on ainoastaan saunassa liian lämmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:35

Suomlaista sisua niin paljon, ettei pääse jäätymään.