Kertokaahan joku päivän kevennys?

"Millä nimellä kutsutaan vitsejä kertovaa mummoa"?...."Huuliharpuksi tietenkin"......

Avainsanat: kerro vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:41

muutamia kevennyksiä:

Ne, jotka ovat päivittäin jutelleet vainajan kanssa selviävät
tablettilääkityksellä.
- Savon Sanomat 7.1.

Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta
veloituksetta.
-Turkulainen 28.8

Naistohtorien osuus kaksinkertaistui Tampereella, enemmistö
professorinpalleista pysyy silti miehillä vielä kauan.
-Otsikko
Aamulehdessä 13.9.

Malmin hautausmaan liikenne yksisuuntainen.
- Ilmoitus Helsingin Sanomissa 24.12.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 08:41

Toinen kaivoi kuoppaa puutarhaansa istuttaakseen siihen puun.Naapuri tiedusteli .Uimaallastako siihen kaivat? Keskeyttämättään kaivamistaan, toinen rauhallisesti. En ole vielä menossa kotiin.
Tämä näin puutara vitsinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:13

Uhkeavartaloinen Raija oli kerrankin päättänyt hankkia lomallaan rajattoman
rusketuksen ja niinpä hän kiipesi hotellin kattotasanteelle ottamaan
aurinkoa alasti. Hän oli tuskin ehtinyt asettua vatsalleen, kun hotellin
apulaisjohtaja riensi punastellen hänen luokseen ja änkytti:
- Anteeksi neiti, mutta voisitteko laittaa uimapuvun yllenne?
- Miksi? Helen ihmetteli.
- Eihän minua kukaan näe täällä katolla.
- No ei se nyt ole ihan niinkään, apulaisjohtaja ryki nolostuneena.
- Te kun makaatte ruokasalin kattoikkunan päällä.

( no ei aivan kiltti, mut matkailuun liittyvää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:15

Maailman vanhin ammatti

Kolme ranskalaista keskusteli siitä, mikä on maailman vanhin ammatti. Kirurgi vakuutteli, että kyllä kirurgia on maailman vanhin ammatti. Eihän Eevaa olisi muuten luotu Aatamin kylkiluusta siinä kyllä tarvittiin kirurgin veistä. Insinööri muistutti taas, että maailmahan oli alkujaan täydessä kaaoksessa ja heidän, insinöörien, piti panna se järjestykseen. - Entä kenen te sitten luulette tuon kaaoksen saaneen aikaan, kysyy poliitikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 19:57

Kolmannes ikääntyneistä naisista on menettänyt mielenkiintonsa seksiin.
Englantilaisten naisten nautintojen ykkönen oli suklaa, kakkonen shoppailu ja kolmas seksi.
Se järkytti miehiä kovasti. heille seksi oli sentään kakkosena.
Heti jalkapallon jälkeen.

Näinköhän se on meilläkin suomalaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:38

Pari kuolinilmoituksiin päässyttä ladontavirhettä:

- kaivaten lapset ja lastenlapaset
-syvästi kaivaen