Mitäs napsut puuhaavat tänään? Itsellä vapaata joten ensin pyöräilemään ennen kuin tulee liian kuuma.

Avainsanat: vapaa aika viettotapa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:33

Pesemme ja puunaamme tänään koko perheen voimin automme jotta saamme pakattua sen huomenna täyteen lomakamoja ilman.,että sotkemme itsemme kuraan siinä puuhassa. Perjantain ja lauantain välisenä yönä olisi tarkoitus lähteä lomareissulle lappiin Toivotaan että sillä olisi silloin mahdollisimman hyvät kelit, eli ei sateista muttei myöskään helteistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja toivottavasti Lapin reissunne on oikein onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 08:56

Kaikkia tulee puuhasteltua. Olen kasvimaita harvennellut ja kuokkinut.Auton pesua ,ruosteet pois ,käsin vahausta .Nyt alkaa sisäpuoli siivoamisella.Omia mansikoita keräilen ja syöty.Uimassa käyty keskipäivällä.Ruohokin niin pitkää että leikkaus odottaa.Sitä useammalle päivälle.Kyllä tekevällä ei työt vähene tulee aina uusia tilalle.Mutta niinhän sen pitääkin pysyy pirteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:07

Pesen koiran, leivon kakkupohjan ja pakkaan tavarat huomista menoa varten..
yli 34 vuotta sitten nähdyn ystävän tapaaminen nyt viikonloppuna..
Joten päivä menee viikonlopun viettoa varten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:21

pientä pinta siivousta ,kauppareisua ja kohti taalintehdasta ,jossa vietetään hauskaa päivää ja iltaa sisarusten ja heidän perheidenn kera ...saunoen ja uiden ...grilaten ja kuulumisia vaihdellen...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:44

Kaurapuuroaamiainen ensiksi lääkketteni vuoksi. Ja sitten minulla on vieras Helsingistä ja huomasin,että
ilma oli viileämpää hiukan tänä aamuna, niin eikun vieraankin käteen siivousrätti kun hän on pisempi ja keittiöosasto siivottiin kaappia myöden ylhäältä alas.
Kävimme ostoksilla paikallisessa Lidl.issä ja tänään on toripäivä, niin käyn siellä ja eiköhän se iltapäivä jo
mene huilatessa. Keuruun vanhaan kirkkoon käymme tutustumassa, Antti Hakolan rakentama ja otettu käytöön 1758.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:17

Chillaan ja järjestelen muuttokuormaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 19:13

makaan terassilla ja mietin, lauantaiksi pitäisi saada valmiiksi hyvä puhe,
pääsen taas luovuttamaan nuoren naisen häämenoissa ja siihen liittyy velvollisuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 10:45

valperilla romantillista tiedossa;mulla vapaata.Pitkän unen ja nyt aamutoimien jälkeen,en aio tehdä yhtikäs mitään,jossain vaiheessa torille jne.vain nautin...