Aika"paha"?Siskoni kävi kylässä ja kertoi minusta:Olin ollut 4v ja päättänyt lähteä"maailmalle"Hyvästelin perheen ja lähdin...

Noin tunnin kuluttua olin pitkästä aikaa poikennut kotimökille ja kovaan ääneen todennut:"Ai,teillä on vieläkin tuo sama kissa"!
Onko Sinulla kivoja lapsuusmuistoja?

Avainsanat: lapsuusmuistoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 07:27

Siskosi on sitten lukenut saman vitsikirjan kuin minä?
Kivoja lapsuusmuistoja on vaikka millä mitalla. Vaikka näin: www.tietotori.fi/Keskustelua...eskustelut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:02

Mulla ei oiken niitä ole tai en muista. Yksi ylitse muiden .Hämärästi muista kun pienenä eksyin koti pihan metsään .Takana oli sankka iso metä ,huomasin yht äkkiä että en osaakkaan kotiin.Rupesin itkemään niinkuin tytöt yleensä tekee ,olin 4v. Päätin istua kannon nokkaan ja siinä nukkua istaalleni .ja itkeä. Kyllä joku löysi oliko se oma äiti. Kaikki huuti yhteen ääneen täällä on.Pelko ja itku loppui siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:20

Minäpä myin uuden pikkuveljeni naapurin mammalle tein vaihtokaupan kissanpoikaan..
Olin ihmeissäni kun vanhempani niin hyvään vaihtokauppaan eivät suostuneet..( mut tuli tuo kissanpentu kyl mulle, ilman velipojan vaihtoakin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:21

Olin kaiketi vajaat 3 vuotta, kun laskin kotimme portaita: ykti, kakti, kolme.... ja sitten pää edellä alakertaan ja hirvittävä parku täytti eteisen. Äiti ryntäsi pienokaistaan katsomaan ja kysyi sattuiko pahasti. Sen minkä itkultani sain sanotuksi oli: ei, mutta lasku meni sekaisin. Nauroimme äidin kanssa tälle tarinalle sitten myöhemmin, sillä enhän tosi asiassa osannut kovin moneen laskeakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 10:43

ensteks olis pitänt kysyä papitilta,onko ok/tai kantsuuko asentaa microsoftmac tämän dian takia...
mun äiti oli pyytänyt herättämään isää päiväunilta,mulla oli l ollut (ehkä leikki)vasara kädessä ja kontannut pamauttamaan faijaa kipsattuun jalkaan...ei pahasti,onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:42

Veljeni suuttui pikkupoikana niin, että sanoi lähtevänsä kauas eikä tule ikinä takaisin. Äiti siinä alkoi tyynen rauhallisesti voidella leipäpalasia ja sanoi, että älä ilman eväitä lähde tai tulee nälkä matkalla. Velipoika hölmistyi niin, että kiipesi pyödän ääreen ja pyysi maitoakin leipien kanssa. Se lähteminen ja suuttumuskin unohtuivat.