Oletko milloin viimeksi käynyt asuntomessuilla, saitko hyödyllisiä vinkkejä? Vai kävitkö tapahtumassa muuten vain.

Avainsanat: asuntomessuista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 07:44

Vuosittain käyn ja aion käydä myöstänä vuonna Kuopion asuntomessuilla. Kauniitakoteja on kiva katsella ja aina on jotain sisustusvinkkiä löytynyt. Nyt aihe kiinnostaa vielä enemmän, kun varasimme hiljattain mieheni kanssa omakotitalotontin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 07:53

Minä Hämeenlinnan asuntomessuilla kävin, ja sain hyödyllisiä vinkkejä. Oli tosin hyvin järjestetty siellä liikkuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 08:19

Vuosi, pari sitten. Nyt on tarkoitus käydä Kuopiossa. Rakentaminen sekä sisustaminen kiinnostaa kovasti niin, että tykkään käydä asuntomessuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:04

Ei ole tullut käytyä aikoihin, minulla on näppärä mies kun minä keksin aiheen niin hän kehittää siitä itselleen tuon työn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:12

Kävin viimeksi tuolla Valkeakoskella. Katsomassa tuota Mika Kallion mahtavaa lukaalia.Tosiaan lukaali niiin iso.Maatalous messuilla nyt Oripäässä.Katsastin itselleni karsinaa .Muuten kivaa mutta kuumuus pilasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:57

Hämeenlinnan asuntomessuilla olisiko vuosi ollut 2007 tai 2008.
Muuten vain olin joukon jatkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 11:22

vuotta en enää muista, mutta se oli silloin kun nuo messut olivat Turussa ja ihan muuten vaan silloinkin poikettiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:28

Kotkassa kävin muutama vuosi sitten. Ihan mielenkiintoiset ja jos olisin rakentamassa tietäisin miten välttää niitä virheitä, mitä noissa asunnoissa oli tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 17:37

Asuntomessuilta saa aina hyviä vinkkejä omiin sisustusjuttuihin.Muutenkin. On mukava katsella kaikkea kaunista.

Lisätty: 15.07.2010 - 17:39

Pyrin käymään kaikissa tapahtumissa.