Kultahääpäivä. Vinkkejä ohjelmaan ja lahjaan?

Lisätty: 20.07.2010 - 21:48

Tänks!
Itselläni ei ole vielä ikää sitä viittäkymmentä, joten eivät ole miun juhlat. Sain, kiitos teille, vinkkejä.

Juhlat eivät ole siis miun eikä vanhempieni. Jouduin tähän sattumalta. Sisävesiristeilyä, jalkahoitoa kotona, koska toinen pyörätuoliin sidottu. Lapsilta lahjakortti kultakin (useampi siis) virkistyspäivän järjestämiseksi. Jokainen voi miettiä mitä tarjoaa muutamaksi tunniksi vanhemmilleen. Pakko suorittaa tämän vuoden loppuun mennessä.

Ohjelmana; huonolla historiatiedoilla varustettuna aion ottaa trubaduurin messiin, joka lauleskelee ajan henkeen ja tapauksiin sopivia biisejä historian kerronnan lomassa... aloittaen jostain iskubiisistä siirtyen häävalssiin ja sen jälkeen elämän tapahtumiin...

Omasta landolasta on kieli nääs katkennu.... Voin sit lauleskella ja ainaskii taputella mukana... Intoo miul on, mut se taito on vähäses.... Ja kitara soi niiiiin hiljaaaaaaaa...
Tänks, rakkaat ystävät!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 07:57

Yhdessä sukulaisten ja ystävien kanssa voisi kerätä heidän muistamiaan hääpariin liittyviä tarinoita ja kivoja juttuja, joita juhlassa kerrottaisiin. Lisäksi nämä tarinat voisi kirjoittaa vaikkapa kansioon, jossa olisi valokuvia ja mahdollisesti säästyneitä kortteja, lehtileikkeitä ja muuta sellaista vuosien varrelta.

Hieno lahja olisi mahdollisten lastenlasten yhdessä tekemä "taideteos", jossa olisi piirrettynä/maalattuna esim. pariskunta itse, heidän jälkikasvunsa, rakas kesämökki/vene tms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 01:13

Omat vai vieraat? Kun ihmiset tuntee, niin tietää heidän mieltymyksensä ja toiveensa, niitä kannattaisi toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:17

Jos olet näiden viettävän parin lapsi, niin jotain hauskaa pystyt puheessa mainitsemaan heidän yhteiselostaan..

Suosittelisin että vierasjoukosta keräätte isomman porukan kimppalahjaan.. Kultahääparin pistäisin matkalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:34

kerätkää heille matkalajakortti ,jonnekin kylpylään ,jossa ois hoitoja ja vois olla vaikka ulkomailakin,mutta kotimaassa on myöskin kovin hyviä kylpylöitä, esim turussa caribia ...ja ,naantalissa vois vaikka yhdistää niin ,et muutamapäivä molemmissa ...joku vois teistä järjestää heille kiertoajeluja kyseisissä kaupungeissa ...viedä nähtävyyksiä katsomaan ja esitellä kaupunkeja ...en kyllä tiedä missä pariskunta asustaa ,et oikos pitkäkin matka tiedossa , mut lentokoneet ,junat ja bussit kulkevat ,jotta eikös he tännekin sitten pässe jos niin haluatte ....