Tiedättekö missä mennään?

Kannattaa täältä joskus käydä katsomassa niin murheet on hepompi kantaa!
upload.wikimedia.org/wikiped...ts2008.jpg

Avainsanat: missä mennään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 19:39

Luulen, että itse viipotan avaruudessa osoitteessa: kolmas kivi auringosta.

Kysyjän kommentti

hyvä havainto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 20:03

Luultavasti kohti aurinkoa kun kuumenee päivä päivältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 20:51

On ehkä viisaampi että lopetan ajattelemisen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:05

Minun aivoni eivät reagoineet mitenkään kuvaan, en ymmärtänyt siitä mitään, suoraan sanoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:42

Hyvin harvoin, mutta tuo kuvatus toi mieleen ala-asteen ulkoaopettelut. Plutoon asti silloin päästiin, mutta näköjään nykyisin pitäis osata enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:55

Avaruudessa kiertoradalla. Kaikki niin järjestyksessä.Ihminen ei vielä ole sekottanut.Koittaa kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 00:04

ei aavistustakaan, mutta kimppakyydissä taidetaan taivaltaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 04:40

Aineellisen elämän tuotantotapa on yhteiskunnallisen, poliittisen ja henkisen elämän ehtona. Ihmisten tajunta ei määrää heidän olemistaan, vaan päinvastoin heidän yhteiskunnallinen olemisensa määrää heidän tajuntansa. (Karl Marx)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 08:16

Ikuinen seikkailija ja utelias matkailija menee aina sinne minne huvittaa...niin kauan, kuin jalat tai siivet kantavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 11:46

Joko tässä nyt ollaan? Mayat ovat ennustaneet, että 21.12.2012 planeetat tulevat olemaan samassa linjassa. Maapallon kummatkin navat ovat samassa linjassa planeettojen kanssa ja planeettojen jatkaessa linjassa eteenpäin magneettisuus kääntää maapallon toisinpäin eli navat vaihtavat paikkaa. Näin sanotaan tapahtuvan joka 24 800 vuosi. Jotkut sanovat tätä maailmanlopuksi toiset odottavat uuden kultaisen ajan alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:16

hyvä kysymys ... eteen päin vaan pikkuhiljaa ryömitään aikaa kuluu ja ikää karttuu , mut murheille annetaan tossua ... ilman mitään avaruuteen kurkoittamista.... ihan vain tallaten tällä teluksella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 20:19

Pyörimällä ympyrän ympäri. Juu ja kolmantena auringosta tietenkin vasemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 23:45

Minun napani on täällä Hangossa, eikä ole yhtään valittamista. Aurinko paistaa, tosin tänään aamu-uinnin jälkeen sain suihkun ihan taivaalta, mutta ei haitannut yhtään. Ei ole kiire minnekään, ei toisell planeetalle, eikä tähtien taa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 01:08

juu ei harmainta aavistustakaan,ainoa mitä tiedostan on,että olen kotona...kuvasta klikkasin,mutta vain suurennuslasia näytti.Nimi HAUMEA kuulosti hauskalta eli kait sit sinne etanan vauhtia