Miten kuumuus rajoittaa toimiasi? Mitä jätät tekemättä, ja siirrät muuhun ajankohtaan ? Entä pukeutuminen ? Voitko "nakuilla"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:08

Siivoominen saa jäädä...kyllä niitä parempiakin siivoamiskelejä tulee ihan varmasti. Kotosalla pienissä vaatteissa mutta jos ulos lähtee niin valitettavasti on puettava säädyllisesti esim mekko tai muuta pientä.
Eilinen sade oli ihana :) Nauttikaa nyt..........Hyvää kesää kaikille :)

Kysyjän kommentti

Kuuma kesä on sitä, mitä olemme odottaneet !. Silloin on lupa kulkea vähissä vaatteissa, vaikkapa kaduillakin. Tänään näin täällä Hangossa, kuinka tytöt menivät ravintolaan bikininyläosila ja mekoilla. Koska oli kuuma...ehkä sisällä kuitenkin joutuivat puseron pukemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 17:09

Ei se näin"perustervettä" pahemmin rajoita.Aita tuli rakennettua ja maalattuakin mutta lämmin tuli.Kävin shortseja katselemassa mutta sitten päätin leikata farkuista ihan oman malliset...Talvella immeiset kirosi kylmyyttä ja nyt kuumuutta mutta niinhän se aina on ollut.Täytyy ajatella,että monet joutuvat ikänsä elämään paljon kuumemmassakin mutta lienevät tottuneet siihen vuosisatojen myötä.Tuulettimet pörrää ja koirat makaa varjossa selällään kieli suupielestä roikkuen...

Lähteet:
intiaanikesäkö tulossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 17:30

Rajoittaa jonkin verran joitakin puuhia sillä mihinkään raskaaseen ei viitsi rueta eikä mennä metsään sillä paarmoja on nyt triljoonittain. myöskään pyöräillä ei jaksa pitkää matkaa vaan pitää tyytyä sellaisiin 10-15 km lenkkeihin kerrallaan. Kotipihalla shortsit, t-paita tai pelkästään vain pikku pöksyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 17:34

eipä ole toistaiseksi pahemmin rajoittanut,

tekemättä ei ole jäänyt sen enempää kuin tavallisestikaan vaikka olisi näinkin hyvä tekosyy käytettävissä

'nakuilua' on tullut harrastettua jonkinasteisen säädyllisyyden puitteissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 18:56

Taidan jättää isomman siivouksen tuonnemmas.
Nakuilua ei voi harrastaa kun koko ajan vieraita klappaa ovista ja ikkunoista, ei mar ovista omat lapset jokapäiväisiä vieraita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 19:16

Kotiovien takana toki voi nakuilla. Työt on tulleet kutakuinki tehtyä normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 21:10

Sukkakudin ja ristipistityö ovat visusi kaapissa. tämän päivän makasin oikein täkin alla, en tehnyt mitään.Palelin eilisen sydärini jälkeen koko päivän, nyt olen ollut illasta vähän tolpillani, mutta en jaksa
tehdä mitään. Napsussakin joka kirjaimen joudun korjaamaan, jotta odotan koska kyssärit loppuu.

Lisätty: 13.07.2010 - 21:17

Nakuilla pikkuhousullaini voin vapaasti, vältän törmäämistä peiliini, etten itse näe siellä piirrettynä, vastaavanlaisen olion koossa LX tai voisihan se olle joskus XLL olisi vilpoisemaan.
Lasteni ja siskoni aikana kyllä sen verran nakuilen, mutta alapäässä ei ole viikunanlehti vaan ohut
nanso pikkuhousu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 23:28

Tänään on ollut päivistä kuumin. Rajoittaa pakostakin, on liian kuuma jotten jaksa tehdä mitään. Onneksi olen lomalla, ja päiviä on vielä jäljellä. Nakuilla voin ihan rauhassa, nytkin on päällä niin vähän kuin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 07:42

Kyllä voin vapaasti olla vaikka ilkosillani. Mutta ei sekään ole hyvä tarttuu iho kiinni tuoliinkin.Että väljä teepaita vähän pepun päälle ilmhousuja.Koitan katsoa että en kauaa ole täydessä paahteessa. Vaan teen kun aurinko painaa päätään metsän taakse. Siivoon vasta kun tulee sateita.Marjaan en lähde ennenkun viilenee.Tämä on kivaa ilmaista lämpöä.Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 07:56

Minua ei paljon häiritse kuumuus mökkitouhuissa. Nakuiltukin on ihan riittävästi. Hyvin pyyhkii, kun on uudet sulat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 08:21

Iltaisin ei kotona jaksa tehdä muuta kuin sen mikä on välttämätöntä. Päivällä käytössä olleet vaatteet on pestävä ihan joka päivä. nakuilla ei voi ainakaan töissä, kotona minimivaatetus. Maallekaan ei jaksa lähteä ajamaan illalla vaikka paikka on lähellä ja siellä puurakenteisessa talossa on toki viileämpää.
"Ilmapuhallin" ehdittiin ostaa kotiin ennenkuin kaikki myytiin loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 22:53

Rajoittaa aika tavalla. Pienen lomapyrähdyksen kestin kyllä hyvin.Kävin katsahtamassa Imatran koskien kuohut.Upea näytös.Tämä sydän kertoo heti, jos tohotan liikaa. Nyt helteellä pitää olla hyvin hissukseen. Käyn välillä viileässä suihkussa.Mitään nakupellenä kulkemista en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:29

En ainakaan rupea tekemään raskasta ruummilllista työtä suoraan auringonpaisteessa kaikki vermeet niskassa, naapurin näet eivät ihan tykkää nakuilustani.