Miten talvella kun on samanverran pakkasta, onko taas valituksen paikka ? ei pääse järveen uimaankaan

Avainsanat: nautitaan nyt siintä mitä on odoteltu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 23:35

Huh hellettä! Ei valiteta, nautitaan kesän lämpimimmistä päivistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 15:31

Kyllä on pirun kylmää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 15:40

Tosi kylmää mutta varmaan kuuluu ain valittaa nyt taas niin kuumaa, uimassa suihkussa ja silti hiki virtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 17:11

Heh,luepa tuo vastaus jonka liisukalle äsken laitoin...Ihan saman suuntaista asiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 17:41

se on ilmojen kanssa niin, että aina niissä on vikaa jonkun mielestä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 19:18

Minusta on kuitenkin mukavaa, että on ilmaa jota hengittää ja puhtoistakin vielä meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 07:59

Kylmää on (ei haittaa), mutta onneksi avanto on auki. Kastelemaan pääsee meriveteen mikäli haluaa. Järveen en kyllä menisi.
Oli päivä sitten millainen tahansa. Iltaan ja yöhön se loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 14:12

No onhan se kamalan kylmää ja energiaa kuluu että pysyy lämpimänä.Uimaan pääsee avantoon .Tulee muuten käytyä mutta kastamis mielessä.Lotraten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:28

Ihminen ei ole tyytyväinen. Talvella täällä valitettiin lunta ja kylmyyttä. Nyt vedettömyyttä ja hellettä. Mnä nautin ainakin kaikesta mitä saan yläpuoleltani.