Vt 6:lla liikkeellä vaarallinen karhu?

Nurmestiellä Maanselässä tapahtui karhun ja henkilöauton välinen yhteentörmäys, jossa aikuinen karhu loukkaantui.

www.autotoday.fi/page.php?pa...=201004660

Lisätty: 13.07.2010 - 09:46

Karhua seurattiin SRVA -jäljittäjien toimesta klo 03.40 saakka, jolloin karhun jälki hukattiin Heinosenjärven ja Kivijärven väliselle kannakselle.

Avainsanat: karhubongarit perään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 13:54

Ei kannata nousta autosta vaikka näyttäisi kuolleelta.Hätäkeskuksen kautta yhteys ko. riistanhoitopiiriin

Kysyjän kommentti

Nyt onnistuu kun kaikilla on "juorukalikka" mukana. 80-luvulla Rantasalmella töpmäys karhuun rikkoi transitin ajokelvottomaksi. Karhupa yritti tulla kuskin paikalle, siinä varmaan torikauppiaalla oli vitsit vähissä. Onneksi takaa tuli kohta rekka jota karhu väisti. Kioskista liki Savonlinnaa joutui rekkamieskin soittamaan polliisille, joka ei meinannut uskoa kuulemaansa toukokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 07:35

No eipä tarvitse ihmetellä jos vihainen karhu jostain tulla tupsahtaa.Olisi se kokemus .Katselisiko karhu minua ilman että kiinni kävisi. Arvoitus.Ketut,supit ja kauriit menee menojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 08:18

Kyllähän se äreä varmaankin on ihimisille. yritin uutissivuilta katsoa, joko mahdollisesti on saatu tapettua, mutta en tavoittanut, jospa on luikahtanut naapurin puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 08:29

Siis matkaileva karhu... eipä haluaisi tavata moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 11:07

En todellakaan halua sanoa käsipäivää tuon könsikkään kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 11:58

Onneksi ei tänne Turkuun tule,mutta kyllähän tuo sais kenet vaan äreäksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 23:52

Näitä nalleja en halua tavata.