Kuka vosisi ymmärtää minua..???? Suurin tuska mitä koen,,,,,,antaa iloa elämääni....ANNATTE IHHANAT NAPSULIAISET:::MIKÄ VOISI OLLA ILO SIIHEN JOS TEITÄ OLISI OLEMASSA?((VARMAAN TULEE KOHTA VASTAUKIA:::MITÄ TÄÄLLÄ VALITTELET))

Tyttäreni lapsi toipui vaikeasta leikkausesta...nyt vaan pelkään miten toipuu seuraavasta..leikkauksesta...?????????????????????Tulee pian eteen....Niin suloilinen nouri nainen..kaunis sinislimäinen..Mirka on niin ihana ,joka saa muumin sydämmen sykähtää joka hetki...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 19:42

Elämä kantaa...kuitenkin!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 15:33

hyvä välillä kuulla edes pientä hyvää uutista , mutta kestämistä ja voimia sinulle sinne ja anna mirkalle tukeasi rakkauttasi , jotta hänkin jaksaa taas kestää nuo vaikeat leikkaukset ... pidän peukkuja pystyssä , jotta kaikki menee hyvin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 18:33

Voimia teille kummallekin!

Tiedän, että välillä surettaa,
Tiedän, että välillä on olo, jolloin tuntee,
että maailma kaatuu niskaan.
Tiedän, että välillä joutuu kuulemaan jotain,
jota ei olisi halunnut kuulla,
Tiedän myös, että jokainen, joka todella haluaa
ja jaksaa odottaa saa asiansa kokoon, pala palalta.

Jokaisella on sydän,
vaikka välillä se olisikin hukassa.
Jokaisella on tunteet ja jokaisella on joku,
joka välittää ja muistaa, että olet olemassa,
joka hyväksyy sen, että sinä olet sinä ja
joka lohduttaa kun lohtua tarvitset.

Et ole koskaan yksin, maailmassa on aina
joku joka ajattelee juuri sinua ja muista
myös se, että sinä voit olla se,
jota joku kipeästi tarvitsee, nyt ja aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 19:40

Liisukka yritin soittaa sinulle eilen kaksikertaa ,et ehkä tunistanut numeroani,olisin halunnut keskustella kanssasi sinua painavista asioista.Voit ottaa minuun yhtey siihen numeroon mikä löytyy puhelimestasi vastaamattomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 22:41

Tiedän liisukka kuinka se läheistä koskettaa .Se koskettaa kaikkia läheisiä.Kootkaa voimia.Uskon että kaikki kääntyy parhain päin ,vaikka koville ottaakin.Nuoret tervehtyy eritavalla kun vanhemmat.
Minä sydämestäni annan teille voimia ja tälle mirka tytölle että jaksatte eteenpäin paranemisen tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:54

Hyvälle ystävälleni Liisukalle voimia, teille molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 08:41

Voimia Teille molemmille ja mummo toivottaa Jumalan siunaanvien käsien varaan jäämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 11:00

Mirkalle paljon suojelusenkeleitä, että leikkaus menee hyvin ja hän tervehtyy jälleen. Ja mummille paljon voimia. Onneksi lääkärit ovat sairaaloissa taitavia ja tietävät mitä tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 16:07

Enkeleitä tielleen heitä ... yhdessä toivomme parasta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:19

Sanon jälleen ettei pidä surra auringon takia mikä ei ole vielä noussutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:23

Voimia teille kaikille.