Paljonko maksat vuokraa ?

Meidän asunto asumisoikeusasunto rivitalossa Jyväskylässä 37 neliötä, vuokra 435€ / kk
Siis 9,25€ / neliö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 11:44

400 e/kk rivarista mutta raision keskustassa on yksiö josta maksan 82e/kk yhtiövastiketta.Yksiössäni en juuri oleile mutta täytyyhän se pitää jos emäntä laittaa "ulkoruokintaan"... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 11:00

Rivitalokaksio Lappeenrannassa (yksityiseltä), 54 neliötä ja vuokra 580€/kk. 10,74€ per neliö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 11:02

En ole ikinä vuokraa maksanut, mieheni ja minä yhdessä ajattelimme että oma koti pitää olla jota maksamme, pieniä asuntoja ostimme, lisää puutaloyhtiöstä ja neliöitä oli runsaasti, muut osakkaat häipyivät kun piti talkoita pitää, että asumiskulut ovat pieniä. Minä vähän ilmoituksia katselin ja olemme tätä tölliä remontoineet paljon, suojelutalo ja tänä päivänä asumiskustannuksemme on 290 € kuukaudessa, ja töllin myyntihinta on n. 340 000 €, oma tontti ja matkaa Turun torille 1,5 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 11:25

Vuokramme on 436,00 euroa kuukausi,neliöitä on 48.5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 11:46

Vuokra 590€ kk pieni kaksio Turun keskustan kupeelta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 12:46

Vuokaa en maksa penniäkää...en viitsi edes laskemaan...mikä olisi vuokra..kun asun nykyään kotitaossani..viime kesänä,kun teetätettin salaojitus..maksoin huiman summan tästä...eli jos kerron..tuli maksamaan todella paljon...päätä huimasi laskut..öljykin nykyään kallista..kun meinaa pitää talon lämpimänä..++++kaikki muut vesi ,sähkö,jätehuolto ja puut että saa saunan ja takan lämmitettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 12:56

Yhtiövastiketta menee jonkin verran päälle 300 euron......, musta se on paljon omasta maksetusta rivarista, sillon kun tämä valmistui ja muutimme yhtiövastike oli 10mk neliöltä/91m2, oi niitä aikoja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 13:22

Itse asiassa empä ole laskenut.Omistus ,maatila asunnnossa asutaan.Se vaihtelee sen mukaan mitä korjailee taloa.Lämmitys maksaa ,öljy,hake,klapi,Itse teemme roskapuista jälkimmäiset.Sähkö,
Kertyy kertyy...mitä kertyy.Talo on 380 m2 saunarakennus 65m2 nikkarointiverstas 40m2 kaikki lämmitettäviä.Kaksi ihmistä ja 3 kissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 14:45

590 euroa rt-kaksio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 15:39

kyllä varmaankin noin 250e kk ellei jopa enenmänkin jos noi kaikki menot laskis kuukautta kohti .. omassa kun asutaan...ja täällä keskellä ei mitään.. kaupungistakin matkaa 6 km....en valita kuitenkaan , itse tänne olen halunnut , mutta en toivois ikinä täältä pois lähtevän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:06

En maksa vuokraa vaan yhtiö/hoitovastiketta. reilu satanen autopaikan ja veden tanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:50

En maksa vuokraa, vaan lahjoitan pankille kuukausittain rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 08:50

Pankin yksiö 36.5 neliötä. johon sis,sauna ja las.parveke. Sauna aivan turha minulle . Parvekettakaan ei tarvitsisi. Mutta tämä on palveluiden äärellä.
Vuokra 390,50 €/kk, vesi 15 €. Vanhusten tarpeisiin rakennettu talo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 11:06

Asun omistusasunnossa ja yhtiövastiketta menee n. 160€/kk + noin. 120€/kk sähköön. 127 neliön asunto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 16:23

Koko ikäni olen maksanut asumisestani, ja paljon. Nyt en maksa vuokraa, vaan yhtiövastiketta 270 € rivarista(jota olen myymässä pois) sekä lämmityskuluja sun muita kiinteistökustannuksia maaseutukodista. En ole vaivautunut ynnäämään paljonko se on kuukautta kohti, mutta paljon se on, vaikkakaan en asu vuokra-asunnossa. Lisäksi ulkomaanasunnosta tulee laina- ym. kuluja, mutta sehän onkin jo luksusta, ei kai sellaisia lasketa mukaan.
Asumisoikeusasunnossa asuva maksaa koko ajan tavallaan lainaa ja lainanhoitokuluja, mutta ei koskaan saa täysin omaksi asuntoaan. Siinä asumismuodossa mielestäni häviää pidemmässä juoksussa, koska vuokra ei koskaan pienene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:17

Velaton ok-talo, ei maksuja muuta kuin kiinteistövero.