Huomenta! Millainen aamusi?

Kesäyön kostea utuisuus
vaihtuu kastepisaroiden kimmallukseksi
nousevan Auringon säteistä.

Linnut aloittavat laulukonserttinsa
saaden aamuvirkut heräilemään.

Turusta tulee tänään kuuma joten itse nyt aloitan aamun kahvilla ja koiran kera lenkille..
Sitten koira pääseepi kylpyyn ( jotta kestää myös tämän päivän helteen) ja itse livahdan hetkeksi maauimalaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 08:44

Aanujen aamua sinne Turkuun!. Minun päiväni alkoi jo pari tuntia sitten tehdyllä uimapyrähdyksellä kosken virkistäviin kuohuihin jotta jaksaisin edessä olevan tukahduttavat helletunnit ennen yön viilentäviä hetkiä sulamatta asfalin joukkoon osaksi sitä, tai kuivumatta pihamme hiekkakasan lisäkuormaksi.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 07:40

Lämmin on tämä Turun aamu minullakin, meillä on pihalla uimaallas ja pääsen siihen pulahtamaan kun liian kuumaksi kroppa tulee.Hyvää uintireissua sinulle sinne maauimalaan, täyttä siellä on ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:05

Helteinen ja aurinkoinen.Aamukahvit ja sanomalehden luku rauhassa parvekkeella, sillä vihdoinkin olen lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 10:44

Olin hyttysten vuoksi nukkunut ikkunat kiinni, joten nukuinkin pitkään. Nyt on aamupala nautittu, ensin netti, sitten kauppaan, ja sitten remonttihommiin. Tällä kuumuudella se ei kyllä ole hupia, mutta nyt on saatava aidan maalaus loppuun. Huomenna jo muualla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 13:34

Aika hyvin nukutti.Aikaisin viileän aikoihin ylös ulos ja lenkille.Porkkanoita harventanut.Käyty uimassa ,syöty. nyt ootellaan kahvi vieraita. Tuleevat Imatralta ja menee turkuun sieltä lahden toisellepuolen.
Pistäytyy tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 21:38

Vielä tämän viikon lomalla, joten kahveet puol yheksältä, jonka jälkeen puutarhalle osteleen pari punosamppelia ja niihin kukkia, ruokakauppa, ja siinä oli aamun urakointi....kun ei muuta jaksa näin helteillä... kaikki mitä "pitää" tehä on tehtävä joko aikasin aamulla tai myöhään illalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:45

Aamu oli hyvin vilkas, samoin päiväkin. Illalla levähdin jonkun aikaa, ja vielä kukutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 09:09

Eilen aamu oli kiireinen, ei ehtinyt napsuun. Valmistauduin päivän matkalle Pihlajaveden mökkirannalle.
Illaksi kotiin tulin jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:13

Aamu alkoi klo 7.15 työmatkan merkeissä.