Mikä tapahtuma alkaa keskiviikkona Kiuruvedellä ja mikä loppuu tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2010 - 15:16

Kiuruvedellä on ilo isännöidä herättäjäjuhlia 9.-11.7.2010. Herättäjäjuhlat tuovat Kiuruvedelle tuolloin 20.000-30.000 juhlavierasta. Koska on kyse näin suuresta tapahtumasta, talkoisiin tarvitaan väkeä koko Ylä-Savon alueelta. Kiuruveden juhlien tunnus on Valaise varjot tiemme.
www.kiuruvedenherattajajuhlat.fi/

Kiuruvesi on todella kaunista seutua, olen siellä taannoin ollut hääjuhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2010 - 15:51

Herättäjäjuhlat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 17:00

Tästäpä läheltä Kiuruvettä vastailen, että herättäjäjuhlat päättyvät ja Iskelmäniityt alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 17:16

Tunnuksella "Valaise varjot tiemme" on Pohjois-Savossa Kiuruvedellä kokoontunut herännäiskansa eli
körttiläiset viettämään kesäjuhlaansa perjantaista 9.7. - sunnuntaihin 11.7.2020 saakka. Viimeisen
kerran suvijuhlat olivat Kiuruvedellä 1981.
Herännäisyys on yksi Suomen evankelisluterilaisen kirkon sisäisistä herätysliikkeistä.
Lyhyet puheet ja Siionin virret vuorottelevat juhlilla. Perjantaina juhlakansaa oli paikalla
jo noin 7000 henkeä ja juhlille odotetaan kaikkiaan 25-30000 henkeä..

Lisätty: 11.07.2010 - 17:22

Järjestely- ja talkooporukka on aloittanut toimistansa luonnollisesti jo paljon aiemmin.

Lähteet:
Googlen kautta herättäjäjuhlille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 18:39

Vai sellaiset pippalot on menossa Kiuruvedellä.
Aamulla herääminen ja elämän jatkuminen on juhlimisen arvoinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:00

Alkaa: fi.wikipedia.org/wiki/Iskelm...3%A4Niityt
Kiäriäisen juhla oli ja meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:08

Herättäjäjuhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 08:30

Kovat pippalot taitaa olla nuo herättäjäjuhlat siellä, ite Kiäriäinenkin mukana puhumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:08

Herättäjäjuhlat. Eilen sunnuntaina siellä oli hurja määrä ihmisä ehtoollisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:11

Voi hitsi - satuin nukkumaan tuona aikana joten en tiedä kun kukaan ei tullut herättämään.