Mikä mielestäsi lihottaa suomalaisia ?

Omasta mielestäni olut,leipä ja autossa istuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 20:25

no se on se meidän äitien tekemä herkullinen ruoka jota syödään ihan liikaa ja mummojen syöttämät pullat ja vierailut nakkikioskilla aina yöjalassa ollessa jne. ei monikaan jaksa niin paljoa kuluttaa ...

onhan siinä sitten lisäapuna karkit, limpparit ja kaikki muut energialitkut joita lipitellään ähkyymme ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2010 - 15:19

epäterveellinen ruokailu, eikä tarpeeksi liikuntaa.
juomatkin saattavat lihottaa joitakuita .

mutta tietysti on myös sairauksia jotka lihottavat .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 15:30

Jos ei oteta sairauksia huomioon.Liian pieni kulutus .Liian isot ruokamäärät.Kahvi ja herkut.Siinä ne tärkeimmät varmaan tulikin.Näin kuumaa ajatellen, turhan pieni veten juominen joka vaikuttaa kehossa moneen seikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 15:49

Roskaruoka liian vähän liikuntaa...

Tekee pahaa katsoa esim. Raxissa kun siellä 10 - 12 vuotiaat todella ylilihavat pistävät koko pizzan palan rullalle ja siitä koko komistuksen kokonaisena suuhunsa ja siitä paloja lentää samaan tahtiin todella monta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 17:01

Roskaruoka, olut, viina ja vähäinen liikunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 19:30

Monta tekijää on, itseaiheuttua ja aiheuttamatonta.
Yleensä se ruokavalio on ja vähäinen liikunta.
Sairauden ja lääkkeiden osaa unohtamatta.

Mutta jos ne nyt saavat sen haittaveron Suomeesakin aikaiseksi makeille ja rasvaisille ruokatavaroille,
niin muuttuisiko tahti, itse epäilen suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 21:22

Liikaa hiilihydraatteja perunasta, leivästä, sokerista ja kaikesta niiden yhdistelmistä. Siihen liitettynä rasvaiset ruoat ihminen lihoo, eikä laihtumista voikaan tapahtua. Tästä osaa paremmin kertoa tohtori Antti Heikkilä. Ottakaa ihmeessä selvää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 21:43

Tietokoneella Napsuttelu! Tulee pallopää ja saa pallopaidan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:11

Epäterveellinen ruokavalio, olut on pahin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 08:32

Roskaruoka, liian vähäinen liikunta, TV:n ja tietokoneen ääressä istuminen. Liian kaloripitoista ruokaa moni nauttii, pois makkarat , oluet ja grillaukset.
Kautta aikojen maassamme on syöty perunaa ja leipää, niitä perusravintoaineita ei sinällään voi syyttää vaan siitä hyötyliikunnan puutetta ja laiskaa elämäntapaa.

Lisätty: 12.07.2010 - 13:57

Niin, tuo ei ole vain minun mielipiteeni vaan tutkittua faktaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 08:52

Kyllähän se on se viina ja väärät ruokatottumukset yhdistettynä vääriin liikuntatottumuksiin mikä meitä Suomalaisia lihoittaa. Miestemme mielestä ainut kunnon vihannes on makkara ja naisille jvasta kunnon loraus aitoa kermaa tekee ruuasta syötäväää. Lenkillä käymme kun ei ole liian kuumaa, tai kylmää ei sada tai tuule. Jumppaamme kunhan pallomahaa on ensin taijottu simsalapin lauseilla pois, Kuntosalilla kävisimme, mutta kun se on aina liian kaukana. Kuntouitiakin harrastaisimme jos iho ei kärsisi siitä. Että näin tässä on syyt Suomalaisten lihomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:09

Ainakin näin kesäaikaan makkara ja olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 22:55

Kaikki oluenjuojat ovat aika lihavia, mitä minä tunnen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:09

Rasvaiset, makeat syömingit ja huono liikunta.