Musiikista puheen ollen..tässä mukavaa lauantai-illan "humppaa", onko tuttua kenellekään?

www.youtube.com/watch?v=SwTK...re=related
Kivoja ylläreitäkin löytyy, kun lähtee surffailemaan youtubessa.

Lisätty: 11.07.2010 - 17:04

Itse en kovasti tykännyt sen verran vain, että kerran kuuntelin, kun vahingossa löytyi se sivu...iloista musiikkia, pienessä sievässä voisi mennäkin.

Avainsanat: musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 18:42

Minulle tuo Roccanna Ricci on tuttu muutenkin kuin vain yotubesta klöytämäsi videon kautta. Olen kuullut hänen esittämäänsä musiikkia eri yhteyksissä niin usein että voin hyvällä omallatunnolla sanoa siitä mielipiteen joka ei tule kovin helposti muuttumaan jatkossakaan. Rocci esittää minusta musiikkia jota kuuntelee paremman puutteessa, mutta joka ei ole niin hyvää että sitä sitä haluaisi kuunnella oikein tositarkoituksella. Kappaleet ovat minusta jotenkin tusinatuotemaisia. Sille joka hänestä pitää suon tietenkin pitämisen ilon. On vain hyvä asia että maailmassa on yhtä monta musiikkimakua kuin ihmisiäkin. Youtubesta olet muuten oikieassa.Sieltä todellakin löytyy yllätyksiä jos vain jaksaa ja haluaa surffailla sen syövereissä usein ja pitkään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 18:02

Tykkäsin musiikista Rocanna rocci .Minulla on3 lapsesta 2 musikaalista. Itse ollen kaikki ruokainnen mukiikin suhteen. Mikä on reipasta ja tekee hyvää oloa, niin tykkään.Itsekkin etsin uusia, jotain mitä en ole kuunnellut.Kiitos linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:20

Roccanna Ricciä kuuntelen joskus, mutta ei ole oikein semmoinen juttu että levyä ostaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:49

Kiitos vihjeestä, kuuntelin, mutta arvatenkin, ei musiikki ole suosikkilistallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 21:26

Hetken katsoin kiinni pistin. Makuasioista ei kannata kiistellä. Et sillai tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 23:47

Katselin hetken aikaa..oli aika mielenkiintoinen esitys..nyt on tullut läskiä ympärille...mutta viimekesänä oli roppa melkein tuollainen...tanssia tuolla tavalla..Nyt on HKON..lenkit vöytäröllä...
Olen vannont että lenkkimakkarat....on 2:den kuukauden kuluttua kadonneet...ja pidän huolen kun aloitan taas juppakauden....kesä meni vähän läskiksi....ei se mitään...on taas tavoitteita,kun syksy koittaa..aloitettava kuntoliu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:19

Eipä ollut minulle tuttu juttu. Mutta kävin kuuntelemassa, ja oli kuunnelta kappale. Minä kun olen kaikkiruokainen musiikin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:04

Kaukana oli tuo ketkutus humpasta. Tai sen tapaisestakaan.