kumpi oli pahempi, Hitler vai Stalin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 16:18

Stalin tappoi pahat( natsit, ryöstäjät) ja säilytti hyvät( kommunistit). Sama idea oli Hitlerin aseveljellä Mannerheimillä tappaa pahat( kommunistit) ja pelastaa hyvät( ryöstäjät ja natsit). Eli kaikkien diktaattorien ominaispiirre oli tehdä asiat oikein, mutta tehdä sen tappamalla ja rosvoamalla.

Kaikki kaksi tyrannivaltiota, natsi- Saksa ja Neuvostoliitto tekivät kansallensa kansanmurhat. Mannerheim taas lähetti sotilaita sotaan tappamaan ( Suomen puolustaminen ) aivan kuten Hitler ja Stalin ( hyökkäys ). Sodan Suomea vastaan aloitti kylläkin Neuvostoliitto ( Sopimuksen Suomen jakamisesta olivat tehneet aiemmin Stalin ja Hitler ). Lisäksi Stalin sai kuolla arvokkaasti ilman lisä sotaa liittoutuneiden kanssa, kun taas Hitler löydettäessä oltaisiin tapettu paljain käsin, revitty kappaleiksi ja syötetty sioille. Luulen kyllä, että, jos Neuvostoliitto olisi hävinnyt sodan, Stalinille olisi koittanut sama kohtalo.......ensin oltaisiin kylläkin "vähän" sakilla kidutettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 16:17

Kumpikin yhtä pahiksia omalla tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 18:31

Hyi mitä elikoita. Saivat paljon pahaa aikaiseksi.Molemmat olivat samanlaisia luotammus puuttui täysin.Punottiin juonia mitä kummallisempia.Kansan kustannuksella,kansaa ajattelematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:30

Jos pitää näistä kahdesta hirviöstä valita 1 on Hitler Stalin tulee 0,1 pisteen erolla kakkos sijalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:31

Kyllä minun listalla on Hitler pahempi. olen paljon tutkinut ja lukenut kuinka Hitler vainosi Jumalan
"valittua kansaa". Minä kun uskon tuohon Raamatun sanomaan ja tämäkin liittyy sen ennustuksiin.
Stalinia en ole niin paljon seurannut sen syitä ja seurauksia.
Karmeita ihmisiä, oikein Paholaisia kumpikin. Mutta tuomiohan ei ole minun kädessä, viimekädessä
se on suurella Tuomarilla, mutta mikään ei estä esittämästä mielipidettä näista traagisista tapahtumista. Toivon että minun elinaikanani ei enään näitä hirmuhallitsijoita esiintyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 20:53

Molempi pahempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 23:16

Molempi pahempi. Tosiaankin: niin se on! Molemmat olivat yhtä julmia omalla tavallaan, mitä sitä kaunistelemaan. Ei se että Stalin oli kommunisti ja toiden maailmansodan voittaneiden joukossa tehnyt hänestä yhtään Hitleriä parempaa. Jokainen diktaattori on yhtä paha riippumatta siitä miten paljon tai vähän he onnistuivat tapattamaan ihmisiä. Niin se on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 14:39

Hitler ja tämä Eu edustaa samaa kuin hän tavoitteli :yhtä suurta perhettä,suurvaltaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:25

Molemmat, yhtä ilkeitä hirmuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 08:56

Molemmat yhtä pahoja. Kieroutuneita yksilöitä ilman muuta. Rodunjalostus ja kommunismi... siinä kaksi pahaa eli suvaitsemattomuutta totaalisesti. Henkisesti terve yksilö ei ryhdy tuollaisiin tekoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:54

Yhtä pahoja. Ehkä Hitler vieläkin julmempi kuin Stalin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 10:12

Kummatkin omalla tavallaan hirviöitä toisia ihmisiä kohtaan.Toivottavasti joutuivat sinne helvetin tuleen kumpikin.Jos sellainen olemassa on.En siedä kumpaakaan edes kunnolla katsoa telvsiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:11

Stalin taisi tapattaa omiaan mutta taitaa olla tämän aja hitlereitä ja stalineita aivan tarpeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:01

Kumpikin yhtä kamalia.