Kuinka aamusi alkoi ,kerro vähän.

Itse heräsinpuoli 6, laitoin kahvin tippumaan.Alakertaan ja ovet ulos auki,kissat pihalle. Herättelin itseäni ulkona, joku lintu lauloi kurkunsa kyllyydestä.Aina aamulla kuuntelen ääniä mitä kuuluu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 14:43

Aamulla 7.20 lapsenlapsi herätti minut kun jutteli yksin herättyää..
Siinä sitten kahvin keittoon ja pikkuiselle aamuvelliä antamaan..
Aurinko paistoi jo todella upeasti..
Nyt kestitty lapsia syöty ja kohta lähdemme puistoon kera lapsenlapsen Jaden kuin koiramme Pikin kera..
Filtti mukaan ja näille kahdelle seuralaiselle vettä ym mukaan...

Kysyjän kommentti

Kiitos ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 11:53

Aamulla oli ihan virkeä olo klo 9,kun nousin sängystä ylös...nyt olen lähdössä rannalle sannalle..eväät mukana ja nautin päivästäni..uiden ja muutenkin ihanasta olosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 12:01

Heräsin siinä seitsemän seudussa, mikrosin kaurapuuroni, pienen satsin, söin 10 mansikkakeiton kanssa. Aamukahvi on jäänyt poies, kun pitää ottaa voimakkaat särkylääkkeet heti aamuisin.
Sitten pientä kodinsiivousta ja kävin Lidl`in kaupassa, tännekin se on tullut vuodenvaihteen seudussa.
Naattina potkin kotiin ja laitoin vähän suolasta ja vesimeloonia masuun.
On niin kuuma, että melkein ilkosillani täällä napsuttelen, mutta onneksi meillä ei ole näköyhteyttä.
Nyt sitten lekottelun vain toisen puolen päivästä. Joten tälläi täällä mummon boksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 16:11

Nousin ylös klo 4.50 aamukahville. Avasin tietsikan hetkiseksi ja läksin sitten ajamaan töihin klo 5.30. Normaali työpäivä ja kotiuduin klo 13.00 jälkeen. Tässä vaan lekottelua, ulkona kukkien kastelua ja kohta käyn suihkussa. Huomenna taas aikainen herätys ja duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:29

Heräsin hetki sitten, ja aukaisin tietsikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:27

Kyllä se aamuni alkaa järven kautta ja sen lälkeen aamupalaa.Näin kuumalla ei oikein maistu kuin juoma

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:00

Eiköhän tuo ihan tavanomaisesti alkanut, en jaksa näin jälkikäteen muistaa.