Mitkä on tämän päivän suunnitelmat,mitä meinaat touhuta??

Avainsanat: päivän suunitelmat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 11:15

Lapsenlapsen kanssa ulos nauttimaan kauniista kesäpäivästä koira mukana.. ja olo hänen kanssaan on todella mahtavaa.. saan vielä tämän päivän pitää tätä kalkattajaa nytkin juttelee kovasti kalkattaen vierelläni...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 05:15

Huomenta. selvät ovat suunnitelmat. Join juuri aamukahvia ja lähden 10 min päästä töihin. Päivästä näyttää tulevan hikinen. Iltapäivällä sitten kotona puuhastelua ja kasvien kastelua koska ei taaskaan satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 07:51

Suunnitelmaa ei ole.Kahvit juotu ja voimistelu tekemättä joten selkä jumppa edessä.Teen sen aamuin ja illoin .Pieni toimenpide.Sitten pihalle siellä puuhaa riittää.Uimapukua pitäisi mennä katsastamaan. Vanha rupee menemään puhki.Eriasia löytyykö.Kyllä se päivä tästä pian on illassa.Illalla jännitetään tangokisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 09:04

Narvan Markkinat on mielessä mennä katsastamaan. Ja illalla markkinatanssit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:13

Harventaa porkkanoita, pestä auto ja käydä joessa uimassa. Illalla sauna.

Lisätty: 10.07.2010 - 11:16

Saunan jälkeen lueskelen Sirpa Kähkösen mukaansatempaavaa 'Neidonkenkää'.
Kuuluu upeasti kirjoitettuun, sodanaikaisesta Kuopiosta kertovaan sarjaan.

Lisätty: 11.07.2010 - 12:13

Seuraavana päivänä:
Suunnitelma toteutui autonpesua lukuunottamatta. Uhkasi näet tulla perheriita siitä, kumpi on parempi autonpesijä. Onneksi älysin hävitä kiistan ihan sovinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 13:14

Sunnitelmat aamupäivän osalta on tehty ja toteutuneet, ainoa suunitelma joka jäi tekemättä puolilta
päivin oli lepotauko. Tulin napsuun ja siellä odotti suuri määrä kysymyksiä, mielenkiintoisaa siis.
iltapäivän otan levon kannalta ja illalla ajatuksissani liitelen parketilla, kun katson tangomarkkinoiden
finaalia. Tämän pituinen tämä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:42

Huomenta Liisukka, minä tässä heräilen ja keittelen kahveeta. Suunnistan kohti päivän askareita. Normi rutiini hommat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:54

Tuolloin oli suunnitteilla erään naisartistin esitystä mennä katsomaan - joka myös toteutui.