Kaikki te, joilla on lemmikkeläimiä ja pikkupyykkiä katoaa narulta. Osaatteko epäillä tätä?

Southamptonilainen kissa ehti varastaa narulta muutaman viikon aikana 70 kpl pikkuhousuja,
hanskoja ja sukkia, ennen kuin ilmoitus tehtiin poliiisille.
Hellyttävä juttu, vei kotiinsa kiitoksena ne, sillä oli löytökissa ja oli saanut uuden kodin.
Kaikkien muiden napsulaisten lemmikkien tai vastaavat hauskat jutut ovat tervetulleita.

Avainsanat: hauskat lemmikkieläinjutut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 05:46

Kisuli oli selvästi kiitollisuuden velassa uudelle emännälleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 07:56

Tiedän keneltä kaupungissa pyykkiä narulta katoaa. Mutta hän epäilee jotain muuta kun lemmikkiä.
Häneltä lähtee narulta kaikki. Peittoja myöten.Itseltäni ei koskaan ole pyykkejä narulta varastettu.
On sekin kummallinen juttu. Puhtaat toisten pyykit lähtee lipettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 10:50

No täytyyhän uutta emäntää jotenkin palkita varmaan kisun mieles..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:16

No ei tulisi ihan heti mieleen naapurin kissaa epäillä, jos pyykkiä alkaisi kadota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:39

Tuollaonen määrä nyt viimeeksi tulisisi mieleen vaikka meimeidän pirskatti alkoi heti kulettelemaan vaatteita kun oven sulki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:53

En kyllä ensimmäisenä uskoisi että koirapoikani narulta ne pöksyt kadottaa, pyykkikorista ennemminkin. Ei onneksi ole niin pervo.