kannattaako pronnsimitaleista enää pelata nehän on kuitenkin hävittyjä mitalija . onko enään hollantilaista jalkapalloilua.

tarkoitan tällä sitä että parhaat hollantilaiset ja monet muut pelaavat jo vuosikausia muila rahakentillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 11:20

Tottakai kannattaa pronssipeli pelata!
Ainoa peli, jonka muistan kahdeksan vuoden takaisista MM-kisoista
on juuri pronssipeli Turkki - Etelä.Korea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 10:19

Pelakoon vaan ottelunsa. Toivottavasti Uruguay voittaa. Eurogoals ohjelmasta seuraan aina maanataisin viikon maaleja. Välähdykset Hollannin liigasta ovat miellyttävää katseltavaa. Kuten muutkin. Kyllä siellä näkyy paljon hollantilaisia pelaajia. Toivon, että Hollanti voittaa mestaruuden. Tulossa kuitenkin uusi maa maaimanmestareiden joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:06

Kolme voittosijaahan on joten vastaan kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 17:00

Pelatkoot vaan ja minä pidän peukkuja Hollannille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:49

Jeps, minunkin puolesta saavat pelata. En tuota jalkapalloa kauheasti seuraile. On papan heiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:18

Eiköhän tuon tason kahinoissa pronssimitalikin vielä lähes voitosta käy.