Ostatteko tulostimeen aina uudet väripatruunat??

Minä olen käynyt täyttämässä patruunat,kun loppuvat tulee paljon halvemmaksi..

Avainsanat: tulostimen väripatruunat..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 23:28

Patruunat voi täyttää, ja minulle ne täytetään välittömästi kun tyhjenevät. Samoin laser kasetit voi täyttää, ja tulee moninkerroin edullisemmaksi. Uudet hankitaan vasta sitten kun entiset ovat todella kuluneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 20:55

No ostan, en ole kuullutkaan semmoisesta. Otetaan selvää. kiva kun kysäisit, saa taaas uutta
tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 21:24

Tähän saakka olen ostanut aina uudet. Nyt pitää ostaa myös uusi tulostin, kun vanha hajosi. Kiitos vinkistä, liisukka, aionkin tulostinta ostaessa kysyä, saako siihen täytettyä aina vanhat patruunat uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 21:33

riippuu vähän tulostimesta missä voi käyttää näitä täytettäviä patruunoita,
ja myös siitä mihin tulostinta käyttää.
täytyy myös ottaa huomioon tulostusjälki, värien säilyvyys, takuu ja laatu.
itse käytän vain canonin omia värejä.

olenpa kuullut kavereilta että joku jopa on pilannut tulostimensa käyttämällä näitä täytettäviä patruunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:52

Ostan aina uuden tulostimen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:12

tulostimia saa halvalla mutta nuo patruunat maksavat paljon, joten olen jättänyt mokoman hankkimatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 08:42

Helsingissä on yksi liike jossa täytetään väripatruuna. Täytettäviä ei kaikissa voi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:48

En vaan täyttämällä saa täydemmäksi ja edullisemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:47

Ostan isommissa erissä niin tulevat jonkin verran halvemmaksikin.