Hyödynkö siitä jotain, että kerään täällä noita pisteitä? vai mitä tämä pistehomma tarkoittaa? Tienaanko sillä mahd. lomamatkan ;-

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 12:17

Omaksi ilokseni ainakin minä kerään..
Ja on kiva kysellä kuin vastailla...
Kilpailu olisi varmaan kiva juttu, eikä palkinnon tarvi mikään päätähuimaava olla...

Kysyjän kommentti

Ihanan positiivinen asenne :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 07:01

Itsekkään en tuota varmaksi tiedä.Sain tuossa taannoin täydet,mutta matkaa en nähnyt.Riippuu kai haluuko sitä matkoille mennä.Ei kukaan kutsunut eikä tarjonnut. Eiköhän itse sinne mennä jos mennään.Näin minä ajatten omiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 08:35

Eikös nämä pisteet ole ihan omaksi iloksi. Joskus aikoinaan oli muistaakseni joku arvonta, mutta viime aikoina ei sellaistakaan ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 09:49

Joskus täällä on arvottu jopa 900 euron matkalahjakortti.
Yksi piste vastasi yhtä arpaa, ellen nyt ihan väärin muista. Uutta kilpailua täällä on tosiaankin odotettu.
Ylläpito voisi vähän patistella mainostajia. Olen sentään minäkin ostanut monta matkaa Napsun kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 09:51

Omaksi iloksi minä täällä käyn ja saan kyllä tietoakin omaan päääni, eri asia kuinka kauan se siellä pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 10:05

Taannoin oli kilpailu ja matkapalkinto, siitä on aikaa kyllä. Eli palkinnon takia ei kannata kirjoitella, voitto on sattumaa, samoin kuin lotossa.
Matkat on parasta maksaa itse (vaihtoehto= jokin tuntemasi sponsori!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 10:13

eipä näillä mitään matkoja saa , enkä kyllä ymmärä itsekkään koko piste jujua ... voiko ylläpito vaikka sen idean meille kertoa ...kyllä täällä varmaankin populaa ois vaikka ei sais ainukaistakaan pistettä .. liekö tuo pisteytys ,sit jokin kannustus olla täällä napsussa , en ossaa sanoa mitään , joskos joku osaa kertoa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 10:30

No en mitään pisteitä täällä sen kummemmin saalista.No eipä ole enää ollut matkoja täällä arvonnassa. Eipä sen puoleen on täällä mukava kuitnkin muuten käydä kyselemässä ja vastata toisten kysymyksiin sekä äänestää parasta vastausta.Kyllä kait jonkun laisen hyvän mielen saa kun täällä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 11:35

Pisteistä on olemassa keräilytaulukko Napsun etusivulla, siitä näkee, millä tasolla on ja mihin voi pyrkiä. Se kannusti minua aikoinaan keräämään pisteitä. Nyt olen Guru, eikä mitään muuta tasoa enää ole. Ehkä siksi kirjoittelen vain harvakseen tänne Napsuun. Joku kilpailuhan olisi hyvä kimmoke kerätä pisteitä, mutta ehkä sellaista ei enää järjestetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 12:06

Et hyödy mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 17:51

Sitä kilpailua tässä odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 21:03

Kiva kun taas ylläpito laittaisi kilpailun pystyyn...silloin olisi pistellä merkitystä..Nyt voi vaan itse seurata miten ahkera on napsussa..
Nyt kesäaikana napsuttelu tahtoo jäädä aika vähäiseksi..kun on niin paljon touhua ulkona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:09

Napsuttelen omaksi ilokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:32

Mitäpä noista hyötyy muuta kuin mainetta ja kunniaa. Ja onnittelut kun muistaa itse välillä nostaa kissanhännän pöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:16

Ei väliä pisteillä.Huvikseni kirjoitan kun siltä tuntuu.