Tuleeko Napsulaisista Turkuun viikonloppuna Ruissaloon, väenpaljouteen..

Itse toimin kyllä koko viikonlopun lapsenvahtina lapsenlapselleni..
Isä menee tekemään Rocki kansalle tatuointeja ja Äiti kuuntelemaan musiikkia sisarusten kanssa...

Lisätty: 08.07.2010 - 18:22

Itse olen ollut ainoastaan ensimmäisissä pippaloissa ja koskaan en enää ..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 20:42

Siellähän sitä ollaan,mutta työn puolesta ja onhan siinäkin tietysti puolensa....Noita -70 luvun ruisrääkkejä on ikävä ja tulee niin nostalgisia tunteita kun katselee niitä sen ajan tallennoksia.

Lähteet:
Tasavallan presidentti,slade ym...

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle vastauksestasi!
Nostalgiaa todella!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 18:08

En ehdi tälläkään kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:12

se ikä kun siellä silloin nuorenna festareiden alkuaikoina muutaman kerran kävin saapi minulle riittää ... mut jos muuten turkkusseen jostain syystä silloin eksyn niin sitä mölinää kyllä kulee väkisinkin .. no ei pitäis olla mitään asiaa sinne suuntaan jot pysyn täällä kotokolossain kaikessa hiljaisuudessa vainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:13

eipä Sirkka-mummo enää rock- henkeä kaipaa, mutta ruista edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:26

Töissä täytyy olla, ei nyt pääse tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:39

Kymmenisen kilometriä matkaa linnuntietä. Jyskytys ja musa kuuluu sopivalla säällä. Sen lähemmäksi en mene. Taitaa olla paikalla suomen kovaäänisimmät "eläimet" mitä Tuutikki100 tuossa äskettäin kyseli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 21:16

Kyllä väliin jää. Mieluummin veden äärellä ja matkaa aika paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 21:28

Liian pitkä matka Turkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 22:50

En ole siellä käynyt.En varmaan nyttekään.Kävin Oripäässä maatalous näyttelyssä tänään.Sain tarpeeksi oli kuuma ja pitkä matka, liikaa väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 23:41

Aukko sivistyksessä tälläkin saralla: en ole koskaan käynyt festareilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:13

Turku jäi tänä vuonna väliin, olin toisella suunnalla kokonaan.