Hienoa, että se kadonnut pikkupoika löytyi kunnossa. Mitä lie pienen päässä liikkunut, kun on itsekseen luonnossa ollut?

Avainsanat: kadonnut pikkupoika löytyi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 16:03

Tuossa iässä se seikkailuvietti alkaa pelata,

juuri samanikäisenä itse karkasi Ruttikselta (Vanhankirkon puistossa) ulkoiluttajiltani ja myöhemmin iltapäivällä poliisi löysi minut Hakaniemen torilta ...

minulla ei ollut mitään hätää, joillakin muilla kyllä ...

(toistaiseksi ainoa kerta kun poliisi on pidättänyt minut, eli otin opikseni)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 16:13

Olipas hyvä uutinen. Tulin juuri sisälle enkä ole tänään uutisia seuraillut. Miehet ovat jo pienestä pitäen oman tiensä kulkijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:29

Ai kun hienoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:48

Upeeta, en ole uutisista kuullut että oliko kaikki ok.Teidän rauhallisuus kertoo paljon minulle.Tosi ihanaa , ajatelin itsekseni että kyllä läheiset on hädissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:13

Kaikki kissan näköiset katsokoot peiliin. Lähti kissan perään ja tuopa ei tuonut takaisin. Koira tai kettu olisi sen varmaan tenyt!
Mnä heittelin tuonikäisenä metsän läpi mummolaan 5km. Mummo piti hyvänä toi seuraavana päivänä takaisin. Risua tuli ja retvakkaan muorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:18

luin siitä tuolta iltalehdestä ja tuli tippa silmään silkasta helpotuksesta ja onnesta , et pikkuinen on hengissä ja hyvis voimis .. :) tiedän kyllä vanhepien tuskan , kun meidän nuorin suunilleen saman ikäisenä oli kaverin kans lähtenyt kesken leikkien tarhasta aidan alitse omille teilleen .. se oli shokki , kun minulle soitettiin tarhasta , et rakas pikkutyttöni on tiellä tiettömillä .. se pelko , tuska ja ahdistus oli kauhea , mutta onneksi heidätkin löydettiin 5 tunnin kuluttua ja hän oli kyllä kovin itkuinen ja nälkäinen .. niin paljon peljästysin, et sain muutaman päivän sairaslomaa , enkä uskaltanut pikkuistani heti sinne tarhaan viedä ... kyllä hän myöhemmin sinne samaiseen tarhaan meni ja ei koskaan enään karannut .. mut vieläkin kouristaa sydänalasta , kun sitä muistelen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:20

Niimpä hyvä juttu kun löytyi ja varsin hyvässä kunnossa. pieniä pintanaarmuja vain oli pikku matkaajassa.
Sukeltajatkin olivat jo tulleet paikalle, mutta huokasivat helpotuksesta, kun ei tarvinnutkaan työtehtävää
tehdä, joka olisi voinut päättyä ikävästi.
Ei millään uskoisi, että pieni miehenalku oli kulkenut maastossa, jota TV-kamera näytti.
Aivan helpotuksen huokaus pääsi minultakin ilmoille, sillä ajatuksissa usein tänään oli tämä tapaus.
Se kuuluisa suomainen sisu näyte tuli ilmoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:48

Todella ihanaa,että poika löytyi elävänä!Olin nuorena poikana Ristiinassa kesän renkipoikana ja muistan ne korpimaisemat ja vesistön määrän.Toivottavasti vaipassa on ollut sen verran jytyä tuoksua,että hyttyset on pysyneet pikku-miehestä kaukana sillä niitä siellä riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 10:14

Tuonikäiset lapset näkevät/keksivät jotain mielenkiintoista ja menevät eivätkä tutkimusmatkoille, eivät osaakaan tulla takaisin. Hyvä että poika löytyi, kissan perään oli kait lähtenyt metsään.
Sankkaa lehtimetsää oli aluelela joten vaikea lämpökameralla löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 10:36

Kait tuli pienelle vaan hetken mieli teko lähteä kissaa seuraamaan.Mutta pelkäsin että minne on pikkuinen joutunut vaikka hukkunut kun oli vesistöjä lähellä.No oli onneksi onni matkassa vaiko suojelusenkeli joka suojasi vaaroilta pientä matkaajaa.Aina pitäs vanhemmilla olla silmät tarkkana noiden pienten lapsiensa kanssa kun ei voi tietää koska lähtevä pihasta.Minä en jättänyt koskaan omiani valvomatta jos oli ulona.Menin aina itse lapsen seuraksi ulos. En uskaltanut jättää pihalle aivan yksin.Onneksi löytyi tämä lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:16

Hieno uutinen, että lapsi saapui terveenä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:24

Ihanaa että kaikki päättyi onnellisesti, mutta tuskin kaksi vuotiaan päässä vielä mitään liikkuu.