Onko kyyt riesanasi pihamaallasi tai mökilläsi?

Mieheni kotimökillä on jokakesä kyitä,mutta nyt tänäkesänä niitä ei ole näkynyt.

Avainsanat: kyy vaarallinen inhokki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 09:36

me asumme tässä kyykalliolla eli ensin oli kyyt sitten me ...mut en niitä siltikään siedä vaikka tämä kotimme tulikin kyiden kotikonnuille , mutta kyllä ne täältä ovat vähentyneet vuosivuodelta ...tuolla mäen alapuolella pellolla naapuri tappoi yks kesä liki 30 kyytä ...toinen naapuri oikein niitä metsästää , kun heillä on 2vja 5v lapset ja hän pelkää kyiden pistävän lapsia ....tuota tietä pitkin kun menimme autolla niin kaksi kyytä jäi samalla kertaa auton alle muutamia kertoja...jot täällä ne jossain jossain pesii ...

Kysyjän kommentti

Inhoan kyykäärmeitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 09:59

Olen nähnyt tänä kesänä ainoastaan kaksi kuollutta kyytä maantiellä. Pihastamme en ole niitä tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:59

Kyllä mökillä näkee kyykäärmeitä, mutta ei riesaksi asti.
Kyypakkaus on lääkekaapissa varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:07

Ei onneksi. Meidän pihamailla ei olla koskaan nähty kyitä. Epäilen syyksi kirkkoa: kirkonkellojen kumina tuntuu kyyn iholla epämiellyttävältä, joten se karttaa koko lähiseutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:31

Mökille johtavalla tiellä näimme kyyn viime viikonloppuna, mutta tontillamme ei ole ollut. Naapuritonteilla on kuulemma näkynyt, voisiko syynä olla että me emme ole hävittäneet murkkupesiä ja naapurit ovat???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 11:26

Kyllä täällä kaupungissakin joskus tapaa tuon otuksen, nyt tänä kesänä en ole vielä nähnyt toivottavasti en näekään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 11:50

Enpä ole nähnyt kuin Taivassalossa kyläillessä rantalaiturille naulatun ison mustan kärmeksen....No toki ei ollut oikea ja hiukka sitä ihmettelin mutta niin tehdään kuulemma jos haluaa pitää lokit pois paskomasta laituria...Sinänsä hieno keksintö mutta en tiedä onko kovin yleinen tapa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 15:52

Ei onneksi vaikka niitä tänä vuonna runsaasti liikkuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:43

samoja 'laiturikyitä' olen nähnyt kuin Tertsikin, 'luomukyystä' en vilaustakaan,
kyy ei ole varsinainen venemiehen vitsaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 17:00

Ennen oli paljon.NYt ei ole kun silloin tällöin jokunen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 18:04

Ei ole näkynyt ainuttakaan, kun nurmikko leikataan joka viikko jyrisevällä koneella 3,5cm mittaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:22

Eivät ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:10

Eivät ole kummassakaan.