Kaapissani on parantavaa voimaa, se 13. lähde. Mitähän se mahtaa olla?

Lisätty: 08.07.2010 - 08:48

Vihje no: 1 Se on ostettu Prahasta.

Lisätty: 08.07.2010 - 16:19

Kiitos Valperilille linkeistä. Siellä ite paikan piällä olen käynyt -88....siis silloin, kun tätä edellisen kerran kävin Tsekeissä (silloinen Tsekkoslovakia) mut tuosta yrttijuomasta en kilttinä tyttönä ymmärtänyt mitään....silloin naatiskeltiin vain Slivovizia...olin avioitunut bulgarialaisen kanssa ja reissasimme Euroopassa.

Lisätty: 08.07.2010 - 20:28

fi.wikipedia.org/wiki/Becherovka

Avainsanat: tuliainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 15:09

tehokkainta se olisi, jos olisit käynyt hakemassa suoraan 'lähteeltä'

valperi.blogspot.com/2010/02...lahde.html

Karlovy Varyssä (ent. Karlsbaden) kannattaa poiketa muutenkin ....

www.becherovka.com/o_becherovce/

Lisätty: 08.07.2010 - 16:51

sama 'taikajuoma' on parantanut Euroopan kuninkaallisten vaivoja jo pitkään, täytyy olla hyväksi myös porvarillisiin vitsauksiin ...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Silloin tällöin joutuu siemaisemaan tilkan parantavaa voimajuomaa 13. lähteestä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 08:10

Tyrnimehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:20

Jotain uskomusta varmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:59

Becherovkan parantava voima. Pullollinen Becherovkaa on suosittu matkamuisto ... jossa se on saanut parantavan vaikutuksensa ansiosta lempinimen 13. lähde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:04

Jotain prosenttijuomaa veikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:04

oiskos jotain terveysyrttijuomaa palsamia .....ostin jotain tuontapaista riiasta hienossa kivipullossa sitä myytiin ja oli kyllä aika kaameaa terveys juomaa maultaan ....mutta en muista sen terveys vaikutuksesta olikos sitten miten tehokasta ....ei ainakaan enään vaikuta missään ....koska tervettä päivää ei ole näkynyt kymmeneen vuoteen ... :) hmm miettii ,et pitäiskö käväistä siellä shoppaa uus pullo ja koklaa ...tietäis sit miten nyt tehois ....:)

Lisätty: 08.07.2010 - 19:48

onkos tuo juoma jotain minttujuomaa utelee ?

Lisätty: 08.07.2010 - 19:48

onkos tuo juoma jotain minttujuomaa utelee ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:08

Nyt yhdyn Toffen tietävään vastaukseen,itselläni ei ole harmainta aavistustakaan aiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:13

Sen vaikutus perustuu varmaan siihen, että nautit sen myös. Kerro meille sitten, mitä muutoksia se sai sinussa aikaan. Ostamme sitten samaa, jos se on hyvää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 15:13

Jos se jotain parantavaa juttua on, niin sitten menettelee, mutta Mariaana, et muuttua saa.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:38

Sieltä löytyy pullo Becherovkaa.

Pullollinen Becherovkaa on suosittu matkamuisto Tšekin tasavallasta. Tämä kitkeränmakea yrttilikööri on peräisin Karlovy Varyn kylpyläkaupungista, jossa se on saanut parantavan vaikutuksensa ansiosta lempinimen 13. lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:05

Taisivat muut jo tietääkin - minä arvelen vain mielessäni vieläkö sitä mahtaa löytyä.