Kertokaa mitä kivaa ohjelmaa voisi järjästää,kun viettää kesäistä naisten-iltaa??

Avainsanat: naisten ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 12:07

No,minä voisin tulla edullisesti kauniilla rusetilla varustetussa pahvilaatikossa...Sieltä kun pongahtaisin atleettisena ja hyvin öljyttynä niin avot kyllä olisi tyttöjen ilta pelastettu...;-)No,se oli ehkä huono ehdotus.....siinä mielessä,että ei ole atleettista kroppaa ollut enää valovuosiin!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 00:50

eihän siinä mitään erityistä ohjelmaa tarvita,hyvää syötävää ja juotavaa,niin on ohjelma valmiina,ainaskin meillä näin homma hoituu;onhan kaikki tuttuja keskenään...

Lisätty: 08.07.2010 - 10:48

palaan vielä,tuo saunailta kuulostaa hauskalta,mutta meillä siihen ei olla menty,koska ollaan sen verta iäkkäitä ettei sanonta saunanjälkeisestä kauneudesta välttämättä pidä paikkansa ,joten kaikki haluaa olla yhtä nättejä kuin tullessaan ja kauhea säpinä tulee,jos ollaan lähdössä baariin saunan jälkeen,tiedäthän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 01:35

menkää viettään siihen joenrantaan grillaus iltaa,siinähän on laavut ja nuotio paikat valmiina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:12

Teette yhdessä hyvää ruokaa vaikka grillaatte. Laitatte saunan päälle, saunotte. Ja nautitte hyvää juomaa. Vaihdatte kuulumisia. Mukavaa yhdessä oloa. Niin ja oli aivan unohtua, hyvää musiikkia soimaan. Ja jos ilta on nuori, voitte lähteä vaikka kaupungille tanssaamaan.

Tai sitten pidätte samalla tarpeettomien vaatteiden tai tavaran illan. Jokaisen jonka kutsut kanssasi iltaa viettämään, tuo mukanaan yhden tarpeettoman tavaran tai vaatteen. Ja vaihdatte niitä keskenänne. Olen yhdesti ollut tälläisessa illassa, ja se oli aika hauska. Mutta juju on siinä että kukaan ei saa paljastaa mitä tuo. Ja jos ei halua mitään ottaa, niin ei ota. Ylimääräset tavarat voi nakata vaikka roskapönttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 07:00

Tuossa justuksella olikin jo hyvä idea tuo tavaran vaihto...Olispa kiva joskus olla naisten illassa, mutta ei onnistu, kun ei ole juurikaan naisystäviä....liian kaukana toisistaan kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:34

Esim. Oriflamella on teema kutsuja jossa esim. on jalkahoitoa tuo voisi tapahtua
tuo voisi olla jonkun luona kun olette puutarhassa saunan jälkeen ja siinä saa vielä meikit kasvoille baariin lähtöä varten... ( pakko ostoahan ei ole)..
Se on todella rentouttavaa olen joskus ollut itse tällaisessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:54

me kun tyttöjen ...naisten kanssa tavataan niin hyvä ruoka ja sen päivänen pölinä , et eipä sihen paljoa mitään muuta mahdu ....nähdään muutamia kertoja vuodessa ruokailun merkeissä ja siinä jo on ehtinyt 6 muijalle sattumaan yhtä sun toista joten kaikki kuulumiset jokaisen kanssa pitää vaihtaa ,eikä meistä kukaan ole niitä maan hiljaisempia ,jotta nauru ja höpötys raikaa .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:07

Mölkkyä tai petankkia, saunomista, grillausta, kielenkannat kirvoittavaa juomaa, iloista mieltä. Jos jotain erityisempää ohjelmaa haluat, niin kutsu paikalle vaate-, alusvaate tai seksileluesittelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:12

Ohjelmalla ei väliä,kun on hyvää ruokaa ja paljon päähän nousevaa juomaa,unohtamatta niitä mukavia naisystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 13:10

Hyvää ruokaa, juomaa, siinä tärkein. Riippuu myös naisten iästä, jos varttuneempia 40-50 ja ylöspäin, ei mielestäni kannata lapsen asteelle laskeutua vaan aikuisten malliin viettää iltaa. Jos voi olla ulkosalla, sehän on jonkinlainen ohjelmanumero.
Kannattaa kyllä välttää kirpputorimeininkiä, vaikuttaa aika "halvalta". Baaritkin voisi unohtaa....
Meidän lukupiiri pitää pari kertaa vuodessa vapaamuotoisen illan yleensä jonkun kotona, muutama kerta on oltu meillä maalla. Ruokaan on panostettu, musiikkia on ollut taustalla, ikähaitari on 40-60 vuotta. Pukeudumme aina hyvin, se on osa juhliamme. Meistä löytyy kyllä seremoniamestari joka kerta eli yhteen ääneen ei tarvi kiljua vaan joku toimii "ohjaajana". Elokuussa seuraava tapaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 17:30

Jos naisten ilta ei ole kovin laajaan piiriin levinnyt, ehdotan, että jokainen tuttu tuo jonkun yksinäisen
vanhuksen tms. henkilön jonka tuntee ja tietää, että ei ole paljon mahdollisuuksia mennä mihinkään.
Pientä suolaista ja makeaa, annos huumoria, kappale hyvää musiikkia ja jokainen "vaki" piiriin
kuuluva kertoisi vaikka lapsuusajastaan ja nuoruusaikojen ajoista.
Vierasta voisi pyytää kertomaan omasta lapsuus-ja nuoruusajasta, jonka he mielellän kyllä tekevät.
Minä en kannata alkoholitarjoilua, juhlat voivat olla hyvinkin hauskat ilman Alkon tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:59

Pitäkäähän teemana hattujuhlat. Itsellesi voisit laittaa kedon kukkasilla koristellun leveälierisen olkihatun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 23:48

Naisten ilta

Kaksi naista lähti perjantai-iltana juhlimaan ilman aviomiehiään. Aamunkoitteessa, kun he olivat kotimatkalla - molemmat hirveässä humalassa - heille tuli kauhea pissahätä. Ainoa mahdollinen paikka helpotukselle oli hautausmaa. Vaikka naiset olivatkin peloissaan, päättivät he joka tapauksessa mennä.
Naisilla ei tietenkään ollut minkäänlaista paperia mukanaan. Toinen naisista otti alushousunsa pois, käytti niitä siistiytymiseen ja heitti ne menemään. Toinen nainen puolestaan ajatteli, ettei ainakaan tärvää alushousujaan. Niinpä hän otti kukka-asetelmasta nauhan ja käytti sitä.

Seuraavana aamuna miehet keskustelivat puhelimessa, ja toinen sanoi: "Meidän täytyy pitää silmällä vaimojamme, he eivät tainneet olla ihan kiltisti viime yönä. Minun vaimoni tuli kotiin ilman alushousuja."

Tähän toinen mies vastasi: "Eihän tuo vielä mitään. Minun vaimollani oli kortti takapuolessa ja siinä luki: 'Me emme koskaan unohda sinua.'"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:01

Tytöt saunoo, ottaa siideriä ja puhuu pojista - siten ilta sujuu erittäin hyvin. Ja noissa kolmessa on sopivasti ohjelmaa.