Tuleekohan tää Saksa-Espanja -matsi miltään kanavalta suomenkielellä/englanniks ees?

kakkosella tulee ruottiks...käääk....

seikkailin ettimäs ulkomaankanavilta ja kun palasin takasin kakkoskanavalle noin 15 minuutin kohalla, siel selostetaankin suomeks, onkohan toosassani vika??

Avainsanat: jalkapallon mm saksa espanja selostuskieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 21:53

Valitse TV:stäsi kieleksi Suomi aloin juuri seurata hyvin tuloo suomeksi 2 kanaaliilta.

Kysyjän kommentti

se on siinä, kiitos:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 23:27

Pääasia, että näkyy. Aivan mahtava matsi. Viva Espanja! Bravo Puyol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:42

Viva Espana!Mikä väkkärä kiharat pöllyen joka pallon perässä...hieno matsi ja upea finaali tulossa,kun näkisis!Mulla oli kyllä ihan suomi- selostus kakkosella,tsekkaa asetukset sun tvstä

Lisätty: 08.07.2010 - 11:00

ja tää liputtaa Espanjalle vaikka Hollantia kohtaan kotisympatioita ;-D;vaikea valinta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:27

Olipas hieno matsi. Hyvä kun Espanja voitti. Toivottavasti Hollanti voittaa mestaruuden.