Olenko hullu vai mitä mieltä olette.Vai olenko vanhanaikainen.

Tänään söin isonkupillisen luomu mansikoita eilen luomu perunoita ,nauriita ja kohta herneitä.
Viinimarjat hankkii väriään.Omasta maasta keräilin.On valkoisiakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 21:53

Joo, olet sinä hullu..Olet hulluna maukkaisiin luonnon antimiin ja sehän jos mikä on oikeanlaista hulluuta jotenka älä suotta ihmettele hulluuttasi. Älä myöskään epäile olevasi vanhanaikainen jos syöt luomutuotteita. Kyllä niitä muoretkin poskeensa pistelee, usko pois. ja monesti vieläpä omalta maaltaan,

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 20:40

Vanhanaikaistakaan tämä ei ole, jos itselläni olisi tekisin aivan samoin...
Onkos valkoista viinimarjaa myös, vinkki teepä siitä vispipuuroa WAU mikä MAKU!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 21:25

Ei ole mahdollisuutta tuohon hommaan. Varmaankin makealta maistuu. Oletko ajatellut hakea EU:n luomutukea. Minusta kyllä sen ansaitsisit. Onnea viljelyksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 21:36

No ethän sinä ainakaan hullu ole, päinvastoin.
Kyllähän se entisajan ruoka oli luomutuotetta jos mikä.
siihenhän sitä pitäisi pyrkiä, mutta jos kaikki joutuu ostamaan ei
pieni eläke riitä toteuttamaan sitä.
Kyllä muistan, miten enneaikaan itse kasvatettu tomaattikin maistui makelta j
eihän minun nuoruudessani esimerkiksi mansikkaa kasvatettu niin kuin nyt
maatiloillakaan, ahomansikkaa poimittiin, sienet ja marjat haettiin metsistä.
Perunakin miten hyvää oli juuri maasta kaivettuna Muistan mieliruokani talkkkunakin
valmistettin mummolassani itse.
Se luomutuote minulla on tänäänkin ollut ramilla, mutta ostettuna kaupan hyllyltä.
Jatka rauhassa vain luomuviljelyäsi, äläkä ajattele minä naapurit Sinua pitävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 21:37

Kuulostaa herkulliselta elämältä! Ja terveelliseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:27

ei se ole hullua kun harrastelee ja ruokakunnalleen kasvattelee ja nauttii 'luksusta'

sitten menee vähän hulluuden puolelle jos sillä meinaa tehdä bisnestä ja rikastua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:41

sit meit kaks mäkin popsinut mansikoit niin , et nyt on ihan pahaolo... kohtuus siis pitäis olla tuoskin syömises joopati joo .. mut kun ei tiedä mikä se on se kohtuus :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:15

Herkullista ja terveellistä. Noin sitä pitää elää. Ihan nälkähän tässä tulee kun ajattelenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:47

toinen hullu kasvattelee luomusalaattia ja luomuperunoita ja muutakin luomua. Aikanaan valtaa siunattu hulluus kunhan perunoita maistelen,ihanaa hulluutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 12:56

Tekisin itsekin noin jos olisi mahdollisuutta eli ei lainkaan hullua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 15:19

kertakaikkisen ihanaa. jokaisen joka pystyy, pitäisi tuota tehdä.
itse olen nauttinut oman maan pinaateista, basilikasta, persiljasta, ruohosipulista, perunasta ja raparperista. nii ja yksi mansikka oli jo kypsä ;)
marjoissa on raakileet, samoin omppupuissa.
varsinaista luomua ei vielä ole nähtävissä, mutta kun tuo komposti tuosta lähtee niin sitten on millä ravita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 23:00

Vastaan kuten edelliseen kyssäriisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 14:36

Minullakin on intohimo syödä omia luomu tuotteita...Kasvimaalta,perunat ,kesäkurpitsat,tillit,persiljat,sipulit salaatit....mutta en ole vielä saanut nauttia omista kypsistä tomaateista..Marjoja ,luumuja ja omenia tulee tänä kesänä paljon.