Käytätkö sinä näitä muovisia monitoimi kenkiä minkä niemeä en osaa kirjoittaa ja mitkä eivät paina mitään?

Sanon näitä kenkiä monitoimi kengiksi,kun eilen uinkin ne jalassa,eivät kivet ja muutkaan inhokit tuntuneet jalkapohjissani.

Avainsanat: uinti kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 12:29

Käytänhän minä, ja nytkin ovat jalassa. Ovat hyvät sisäkengät kun ovat kevyet ja helppo sujauttaa jalkaan. Terassilla taitaa olla toisetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 12:34

Crocsit ovat minulla veneilykenkinä ja muutaman euron halppiskopiot kotona puutarhakenkinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:53

En,koska halvoissa tuntuu kivet läpi kävellessä ja hiostavat.pestä pitää usein etteivät haise ja kun sairastan selkärankareumaa,niin liian pehmeät jalkojen terveydelle.Käytän Reebokin muotoiltuja sandaaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 13:59

croksit on minullakin ja aidot , ei tunnu kivet alla konttien ja tykkään .. on helppo heittää jalkaan ja talveksi on sellaiset talviversiot , jotka ovat myöskin niin kätevät , eivät ole sateisella terassillakaan liukkaat ainakaan nämä minun....eivätkä haise , eikä haise jalatkaan , jotta vallan verrattomat ovat ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 14:56

Halppikset minulla, eivät haise ja pestäkin pitää vain silloin kun ovat oikein likaiset esim kasvimaalla käydessään. Ei tunnu kivet halppiksissakaan eivätkä ole myöskään liukkaat. postilaatikolla voi aivan hyvin piipahtaa niillä lumikelilläkin. Ihanat kengät halppikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:08

Croksit tyrkkään jalkaan, kun piipahdan pihamaalle ja käytän myös puutarhatöissä. Olen nähnyt joidenkin hoitajien käyttävän työkenkinä, mutta minusta ne ovat siinä tarkoituksessa liian hiostavat eikä oikein turvallisetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:22

On maalla ja rannoilla sellaiset vale-crocksit. Käytän niitä pihalla ja saunareissuilla, ovat hyvät, kun kestävät märkääkin. Harvemmin niitä kyllä edes kauppareissuille laitan, niin ovat kamalan näköiset, katsokaa nyt itsekin. Keisarin uudet vaatteet-asetelma, ja kaikkien jalassa ! Hiostavat, ja saattavat pahentaa vaikkapa sienitartuntaa jalassa. Mutta kätevät ja pehmeät. Oikeita crockseja en ole raaskinut hankkia, ehkä ovat laadukkaammat, en tiedä, mutta sillä hinnalla saa kyllä oikeatkin kengät, joten ovat jääneet ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:27

Olen kerran ostanut, ehkä viime vuonna. Mutta meinasin olla nenälläni niillä.
Töksähtivät kummasti kävellessäni, joten ei, on harva kesäkenkälaji joka sopii jalkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:30

Crocsit on sellaiset kengät joit en huoli vaikka 1€ sais, on niin rumat ja leveät jalassa..
Näen kyllä että moni niitä käyttää ja kehuvatkin..
Mut mun makua tuo ei muuta siis ei Crocseja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 16:44

parin ränkylän "crocsit" on veneillessä vallan mainiot,helpot heittää jalasta kannella pois.Muuten kasvimaalla reiístä jalat multaantui turhaan,jostain bauhausista puutarhamallit olis paremmat.Näköjäs yleismaailmalliset yleisklonksut,kevyet,pehmeät ja hauskanväriset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 16:48

Ostin samalla kertaa kahdet crocksit. Nimittäin ensimmäiset ja viimeiset. Enää en jalkaani pistä. Liukaspohjaiset ja epämiellyttävät jalassa. Käyttäköön ken haluaa. Reinoilla minä kuljen koko kesän. Myös kauppareissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 18:25

Parit halppiscroksit on ja ihan kivat. Toiset mökillä puutarhassa ja toisilla kaupungissa vien roskat ym pienet ulkoiluhommat. Helpot laittaa jalkaa ja ottaa pois. Mallejahan on jo vaikka minkälaisia: Kapeampia ja korollisiakin. Aidot ovat vaan minulle liian hintavat. Ainakin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 19:56

Kyllä on käytössäni nämä monitoimi kengät..on niin helppo sujauttaa jalkaan...eikä paina mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:46

*Keksin* ne tänä kesänä, ja ihanat/kevyet on jalassa, tosin sieltä kalliimmasta päästä, ihka viis euroo maksoin niist;) Pesin ne äsken mäntysuovalla ja ovatten nyt tuol ulkona kuivumas, jotta saan huomiselle kauppareissulle jalkaan... ei väsy jalat eikä selkä, vois joskus kokeillla kävellä pitemmänkin lenkin, niissä niin hyvät *iskunvaimintimet* jotta... p.s. mut on ne niiiiin järkyn näköset:)

Lähteet:
alkukesän tallustelut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 23:32

Crocsit sopivat minun jalkaani. Ostin Kanarian reissulla enkä ole katunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:24

Tarkoitat varmaan niitä hirvittäviä crockseja.... pahimmat mitä ihminen voi jalkaansa laittaa (lenkkarien jälkeen). Ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:56

Minä käytin jo ennen kuin tulivat naapurikaupungissa myyntiin. Kuudetta vuotta on meneillään ja joka vuosi ostan uudet. Nyt toin uuden villityksen tullessani, samanlaisesta materiaalista tehdyt pikkukengät, joissa on remmi takana ja umpinainen kärki. On sitten hitsin hyvät jalassa nekin. Made in Thailand - ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 00:12

enpä käytä crockseja, en aitoja enkä feikkejä, en muuten mitään muitakaan muovikenkiä, kertakokeilu riitti ...