Tekeekö kuumuus sinut veteläksi ja uniseksi?

Minä olen kuin pystyyn nostettu keitetty spaketti.

Avainsanat: kuumuus vetelyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 11:57

Veltto olo on, pitäis jotain tehdä mut taidan jättää tuonnemmaksi, tai jos hetken päästä...
Siis päättämätön olo mulla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 12:17

Liika kuumuus tekee vähän toimettomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:18

Ei suurempia vaikeuksia tuon kanssa ja minun spagetissani on reikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:36

Ei tee, kun vaan muistan juoda riittävästi nestettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:57

Ei kun pysyy kaukana kaupungista,jos pystyy....siellä ei ilma kierrä ja asfaltti kuuumaa.Tällä säällä tehdään maataloissa ja ok-taloissa töitä pihalla tai pellolla.Siellä kuitenkin aina vähän tuuleksii,jos ei ihan risukossa asu ja, jos asuu,niin siinähän hommaa,kun rupee risuja raivaamaan.On nimittäin minun lempi puuhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 14:59

Väsymys ja vetelyys riippuu niin paljon siitä mitä syö. Kuumuus ei yksinään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:09

No jos noihin lisää ukkosen niin silloin minusta on veto pois ja koskee päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:31

No ei kuumuus sinänsä, juon vettä paljon.
Ainoa haitta on iltaisin sydämen väsymisen tunne ja turvotus jaloissa.
Untani se ei lisää, eikä vie pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 18:25

Raukea olo kaupungissa ja univelkaa kertyy siispä veden äärelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:02

Kyllä on vähän väsyneempi..kun on todella kuummaa..silloin pitää juoda paljon vettä...ja käydä uimassa..että piristyy..vedet on nyt todella lämpimiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:14

Kyllä välillä tulee kaamea hiki ja se tekee väsyneeksi.Mutta siinävaiheessa riisun kaikki vaatteet pois ja menen kaivokylmään suihkuun viilentämään.Taasen on kuin eri ihminen.Hyvin jaksaa. Kyllä syömisellä ja juomisellakin on suuri merkitys.Jotain kylmiä ruokia ja juomia.Ettei ne enään lisää lämpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:04

Jos huolehdin veden juonnista ja pysyn liikkeellä, niin ei ongelmaa. Jos jäisin aurinkoon makoilemaan, niin olo olisi tokkurainen ja väsynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:52

Vetelyys ei vaivaa, mutta väsyttää niin maan perusteellisesti näin ennen puolta yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 13:40

Jaksaminen ei ole ihan huippuluokkaa, pakko sanoa. Illalla kotioloissakin ei saa mitään aikaan tai ei ainakaan tarpeeksi edes sitä välttämätöntä. Ajoittain iho on inhottavan hikinen, eilen kävin 4 krt suhkussa. Suomessa ilma on erittäin kosteuspitoista.
(Minäkin pidän risujen raivaanmisesta, sitä olen tehnyt myös metsissäni ja samoin kotipihojen lähellä. Siinä näkee hyvin työnsä jäljen saa hyötyliikuntaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 18:27

ei vetelöitä mutta vetää vesille, onneksi ei ole pitkä matka eikä edes kivinen tie ...