Riemukas hampurilaiskäynti:

-200 000 euroa käteen!

www.vartti.fi/artikkeli/115d...2d151c8f90

Avainsanat: tuurintynkää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 08:12

Itse en kyllä puhuisi ja kerskuisi. sellaisia me olemme heti kun rahaa nähdään. Siitä ne vaikeudet alkavat.Kyllähän jos tarjolla on rahaa, kuka ei ottaisi.

Kysyjän kommentti

Ainakin meidän kioskin ikkunassa on mainostettu kaikki siellä saadut voitot ilman saajan suostumusta. Tosin ei niissä nimiä näy olevan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 08:51

No kyllähän sitä kehaista voi, mutta onneksi ei nimeään lehteen laittanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:50

Kyllä raha kelpaisi varmasti meille kaikille,olemmehan ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:17

Itse en pidä hampurilaisista, joten tuollaisen tapahtuminen ei ole mahdollista. Olen veikkauksen nettiasiakas, eikä tuollaista ole sielläkään tapahtunut. Toiset syntyvät ns. "hopealusikka suussa".
Onni ja menestys lieneekin eri asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:26

Onnea vain voittajalle. Jollakin on ollut taas tuuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:46

Kyllä minulta jäisi hampurilainen syömättä.
Olisihan se kiva potti saada, mutta oni yksillä, kesä kaikilla.
Siinä tuli hampurilainen kaikilla mausteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 18:38

Onhan se riemukkaampi kuin Porvoossa