Huomenia kaikille. Millainen aamu teillä päin? Täällä ainakin virkistävä sade aamuyöstä kasteli vihdoinkin perunamaan.

Lisätty: 07.07.2010 - 15:13

Tänne saakka oli helteinen päivä ja aurinko porotti, kuin etelän mailla konsanaan, mutta nyt tulikin sade...lämmintä, suloista ja kosteaa. Siiklit kasvaa niin, että kohina käy. Ukkonen jyrähtelee jossain hirveän kaukana.

Avainsanat: ukkonen sade kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 08:33

Huomenta. Aamun ukkonen herätti kolinallaan ja sade kasteli maat. Nyt pilvistä ja raikasta. Lämpötila tällä hetkellä 18 astetta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Sade oli silloin heinäkuun alussa ja tuon päivän jälkeen ei ole tullut pisaraakaan. Mustikatkin kuivuvat mättäisiin. Oi sade, missä olet...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 07:55

Meillä' ei kastunut muutakuin kasteen merkeissä. Ei auta kasvimaille mitään.Kuule eilen otin avomaalta siiklejä kattilaan .Olivat niin nuoria ettäsai irrottaa napanuorat.Voi miten hyviä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:10

Sateesta ei tietoakaan vaan aurinko paistaa ja heti aamusta todella helteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:45

Yöllä ukkosti ja salamoi sadettakin tuli aimo annos, nyt on lämmintä ja auringosta ei tietoakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:19

Jyväskylässä on kovin hikistä....ripaus vettä tekisi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:35

Järvenpäässä on etelän kelit. Yöllä on satanut ja nyt on hieman pilvistä, mutta lämmintä. Oikein sopivaa säätä tälle päivälle, vaikka uimarit ja auringonottajat eivät tästä tykkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:53

Lappeenrannassa äsken vähän sateli,ei paljon raikastunut.On vain hyvä,että auriko ei porota ainankin minun on helpompi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:14

Airiston rannalla yöllä kuulemma satoi ja ukkosti. Sade kohdalla ukkonen ei. Itse en tiedä koska nukuin sikeästi. Nyt alkaa aurinko pilkottaa jo pilven takaa ja lämmintä riittää. Heippa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:32

Huomenet vain sinullekin, tässä sadetta odottelen. Ei vielä ole tänne suunnalle saapunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 14:08

jo on päivä yli puoles, mut pivistä ja yöllä jossain kaukana jyrisi kuulemma ... sais kyllä nyt vettä tulla oikein kunnolla muutaman tunin .. kasvit tykkäis ja minä, ei tarvis kastella niin uutteraan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:49

Viime yönä oli lätäköitä kertynyt kadulle ja illalla ukkonen jyrähteli muutaman kerran.
Ja kuten jo jossain vastauksessani kerroin ukkoskuuri ylitti Keuruun joku tunti sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:06

Aamupäivällä vähän satoi...ihanaa että on saanut olla saaressa nämä hellepäivät..ja saanut uida jatkuvasti...nyt kyllä tuntuu vielä helteet jatkuvan..pitää käydä tuossa joenrannassa uimassa,kun on vaan tilaisuus...matkaa siihe noin 400 metriä..missä on hyvä uimapaikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:49

Ainoa mikä meillä kasteli oli minun hikeni, ajoin kolme tuntia nurmikkoa mahdottomassa pilvipoutaisessa helteessä. Ja hyvä niin, illalla tuli sitten sade.