Onko kukaan napsulaisista yöpynyt Ivalon Kultahipussa?

Lisätty: 07.07.2010 - 15:05

Pitää mennä loppukesäsätä testaamaan matkalla pohjoiseen.

Avainsanat: kokemus hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 19:39

Olen vuosien mittaan useinkin yöpynyt "Hipussa", kuten paikallinen lempinimi kuuluu. Viimeksi toukokuun lopussa mieheni kanssa. Meistä se on kodikkaampi kuin hotelli Ivalo ja lisäksi ihan keskustassa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja tulisen kuumat sekä kuivat terveiset sinne sinulle. Ei ole tullut pisaraakaan vettä sitten heinäkuun alun ja mustikatkin kuivuvat mättäisiin. Sateet näköjään kiertävät juuri meidän pitäjän. Varjolämpötila huidellut +32 jo monta päivää..huh, huh. Lapin reissua jo kovasti suunnitellaan. Elokuun viimeisenä viikonloppuna starttaamme. ensin Kuusamon seudulla yksi yö ja sitten Saariselän maastoon. Täytyy vaskoolia käydä huljuttamassa Ivalojoen seutuvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 08:26

Olen käynyt tulihtoilla yopymässä Lapissa 1967, 1973 ja 1984 Ivalon yläpuolella.
Eipä ollut havaintoja moisesta pyydyksestä?

On heillä jo 30v kokemus, miten lienee jäänyt huomaamatta: www.kultahippuhotel.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:47

Eipä ole tullut käytyä, ja kesällä Lapissa olen käynyt lapsena (aikuisena on vielä kokematta) haluaisin käydä kun talvella tuli käytyä Muoniossa ja tuo oli todella upea kokemus...
Pitää pistää mietintämyssyyn...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:40

Noin pohjoisessa en ole koskaan käynyt, pohjoisin tuttu paikka on Pello.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:05

Samat sanat kuin ahmat12:ta t en ole koskaan käynyt pohjoisissa enkä myöskään lapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:22

asuin Inarissa parivuotta taannoin, ja yövyin Ivalossa mainitsemassasi hotellissa,
oli kyllä toisella nimellä silloin , ja omistajana oli matkailuliitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:45

50 vuotta sitten yövyin siellä.oli kyllä lappalaisten laavu siihen aikaan,en muista oliko muuta kuin kievari vaan siihen aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:09

En ole käynnyt ivalossa asti..eihän sitä tiedä vaikka joskus pääsi käymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:27

Paljon olen pohjoisessa kulkenut, mutten yöpynyt tässä hotellissa. On varmasti laadukas.