Tarkoituksenani on teettää vanhoista, puisista ikkunapokista peili. Mistä oikein saan siihen peilin?

Onko kehystämö oikea paikka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 07:52

Sellaiset peilit ovat kauniita. Kehystämö, lasiliike..ne tulevat ensimmäisenä mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 08:00

Olen nähnyt ikkuna pokista erinlaisia kivoja versioita.Aivan kiva kun niitä otetaan uusio käyttöön.
Peileinä, tauluina, erinlaisina kuvina,muuten koristeena kehyksenä vaan.Kehistämöt ja voipi itsekkin leikata jos taito riittää,ja on peiliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:12

Marssit lähimpään lasiliikkeeseen. leikkaavat siellä sinulle juuri haluamasi kokoisen peilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:44

Hieno idea, mars kehystämöön tai lasiliikkeeseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:25

olisko lasitusliike oikea paikka,mulle teki yks vastaava vanhaan krumeluuriseen taulunpokaan hienon peilin,et ikkunapoka kainaloon ja lasitusliikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 20:43

Meilläkin vintissä paljon vanhoja ikkunanpokia..enkä ole tiennyt minne niitä käyttäsi..taisin saada nyt idean..ja vien lasiliikkeeseen..niin saan todella peilisalin..
Kiitos napsulaiset vinkeistä..vaikka ei ollut minun kysymys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:30

Hieno ja kaunis ajatus, jokin ikkunaliike varmaan auttaa sinua projektissa eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:46

Vie pokat lasiliikkeeseen, kyllä ne siellä pientä korvausta vasten tekee.