Mitäs mieltä olette käärmeennahkaisista asusteista ?

tällä tytöllä on mielipide

unwrappedphotos.com/wp-conte...d-jdu2.jpg

Avainsanat: uhanalaiset eläimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 00:19

En haluaisi päälleni tuollaista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 07:04

Papitilla olikin varma mielipide..hih, hih. Kuulkaas, käärmeennahka tuntuu ihanan lämpöiselle...
Tuosta sain idean, että voisi ottaa sellaisen vartalomaalauksen itsekin...mutta peittyisköhän kaikki makkarat, rypyt, selluliitit jne. Ottakaapas siitä selvä. No nyt vasta naurattaakin, kun kuvittelen itseni käärmeennahkaisena tuohon pihalle kiemurtelemaan...on siinä kuulkaas naurussaan pitelemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:07

Kyllä se tuon naisen päällä on ihan kaunis ja eksoottinen.Erikoinen asu kiinnittäisi huomiota.Taisi olla maalaus näytti siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:13

Ei kiitos minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:47

Ei oikein kiinnosta, käärme on inhottavin eläin jonka ikinä olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:55

En pistäisi mitään lieroa päälleni, käärme pitäköön itse nahkansa sehän on käärmeen oma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:09

Joo ei kiitos minulle.Käärmeet ei kiinosta minua muutenkaan ei nahasta valmistettuina vaateina tai sit muina asusteina.En ymmärrä myöskään miten jokut voivat ihnoida käärmeitä ja pitää niitä kotieläiminä,hyi minua aivan etoo kun ajattelen jotain sellaista eläintä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:59

Kyllä se tämän kaunokaisen päällä on ihan hyvän näköinen,mutta minä käärmeen nahas ,ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:24

Ei mitään nahkavaatetta voi itselleni ajatella, mielestäni ei ole kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 17:10

yöx en ottais en edes jäljitelmänä ....on nuo lierot niin kammottavia hyi ....mut jos joku niist tykkää niin pitäköön päällään ei minua haittaa , kun ei hän niis kuteis minun kulkureitilleni kuitenkaan eksy niinkuin noi oikeat lierot ...jotka ...ain välil tuppaa tulemaan samalle väylälle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 18:25

en päälleni haluaisi noita vetimiä,kauniita kauniilla,mutta uhanalaisia eläimiähän nämä suuret matelijat ovat,samaa mieltä olen myös suurien kissaeläinten turkiksista,ei ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:02

En todellakaan pidä käärmmenahka asusteista..olisin mielummin veden-neito...kun olen vesieläin rapu..ja pidän vedestä...kiva jos joku pommitta veteen..ja sinne tipahtaa..
Nyt kuumilla ilmoilla minut pommitettin veteen...en kyllä kerro miksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:34

Mikä ettei, siistihän asu tuo oli. Käärmeennahka bootsit kyllä jalkaani laittaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:45

Jo ajatuskin käärmeestä saa minut voimaan pahoin. Ei kiitos, ei ikinä.