Onnea vv ja sitten Veijo Esson baariin se nurkkapöytä pajazzon vierestä

Lisätty: 06.07.2010 - 18:36

Oliks se riivatun Uuno ainoo asiakas eikä sillä ollu koskaa rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 00:01

meillä on jo kemut käynnissä, tervetuloa vaan porukkaan, Timppakin tuli just

www.youtube.com/watch?v=ZEMx8Pi8yhI

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 18:03

Upeeta ja mahtavaa,onnea VV,tää lähtee myös sinne Veijo Esson baarin nurkkapöytään jassoa pelaamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 18:16

Mistähän Timppa saisi tuonne matkakuvien joukkoon tuon nurkkapöydän ja jasson. Voitaisiin käydä vilkaisemassa ja kirjaamassa käynti valokuvan alle. Pistäppäs Timppa "mietintämyssyyn". Minä kun siellä kävin katsomassa oli autiota. Vv on pisteensä asiallisilla vastauksillaan ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 22:44

Onnea, onnea VV:lle suuren saaliin johdosta!
Täällä voi ihailla jassoa, ehkä jopa pelata. img107.imageshack.us/f/pajat...o2kw6.jpg/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:15

Onnea, onnea, onnea, vaan iso saalis ja peruna maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 06:56

Huomenta. Minun täytyi yön yli sulatella tuota VV:n lähtöä...otti niin koville. Tuossa kahvia juodessani mietin, että miten sitä voikin kiintyä tallai joihinkin persooniin ja napsuystävät, monetkin tuntuvat jotenkin läheisille. Vaikka ei heitä oikeasti ole edes nähnyt. VV on lomansa ansainnut ja toivotaan, että hän tulee joskus Vieläkin Vähän Viisaampana takaisin, (siis VVV, kolmella viisaudella) edes hetkiseksi. Kaikkea hyvää VV:lle. Tiedät, että sinua lämmöllä ajatellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:14

Onnea, onnea! Tulossa ollaan ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:48

Onnea Vähäviisas!

Elämän ihana taika
on eteenpäin vievä aika,
sillä jokainen kaunis muisto
on sydämessä kuin kukkiva puisto
Onnea pistesankarille!

Onnettaren seurassa päiväsi vietä,
elosi kulkekoon ruusuista tietä.
Lempeä, lämpöä nyt sekä aina,
ystävän toivotus mieleesi paina.

Olette jo juhlinnan aloittaneet mutta liityn seuraanne ilolla vaikka kello on jo hieman yli puolen yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:41

Panethan sitten pöydän koreaksi, meitä taitaa tulla Onnittelukahville isompikin kööri. Pidä sinä Timppa huoli että järjestävät oveen lapun "Yksityistilaisuus".