Mikä kesti 1 v 10 kk 22 päivää ?

Ninimerkki vähäviisaan ’pikavisiitti’ Napsussa kestii niin pitkään ja siinä ajassa tuli kerättyä Napsussa satatonnia täyteen eli se Timpan arvuuttelema hetki koitti nyt
( www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/33933 )

Samaisessa kysymyksessä tivattiin baakkelsikaffeita Veijon Essolla, etsin paikan koordinaatit ja mikäli tuuli sinne kuljettaa niin terve tuloa, tarjoan jos osun olemaan siellä ja jos tarjoilu pelaa …

kansalaisen.karttapaikka.fi/...mp;lang=FI

Koulutuksen tässä vaiheessa on hyvä siirtyä kenttätöihin, sinne maata kiertävälle radalle, eikä sieltä varmasti vähään aikaan napsutella, joten kiitos teille seurasta ja erinomaisen hienoa kesän jatkoa. Ladatkaa pattereitanne, kaamos on taas päivää lähempänä.

Hastala vista, vv

www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Helsinki

Avainsanat: satatonnia pistetilille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 16:47

Onnea sinulle nyt ensiksikin oikein paljon suuresta saavutuksesta. Tulin juuri ulkoa kahvin keittoon ja jotenkin oli sellainen olo, että otin tilkan konjakkia sen kanssa. Hyvä niin sillä täällä napsussa odotti järkytys. Sinun aiheuttamasi. Ymmärrän kyllä, että haluat napsusta huilimaan ja uusiin tuuliin, mutta mitäs tää napsu on ilman sinua? Kait sentään joskus tulet takaisin tai kurkkaat tai jotain muuta?Suotuisia tuulia purjeisiin, auringonpaistetta ja ihania kesäisiä jäätelöhetkiä...ilman niitä metkuja, siis pelkkää vaniljaa. Olen sanaton nyt sitten lopun päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 17:17

Se on aika paljon rahhoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 18:08

Onnea VV,mutta äläs nyt totalt jätä koko Napsua tai onks sulla tapana kerätät potti ja häippästä?
Kyllä Napsu on tyhjä ilman VV osuvia ja viisaita vastauksia!Nos veremos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 18:11

Meni veikkaus viikon pieleen. Ainoa "heikkoutesi" näkyy olevan ääretön nopeus. Ei muuta kuin Veijon Essolle virtuaalikahville Onnittelujen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:01

Onnea vähäviisas kiertoradallesi, ja kiitokset monista hyvistä neuvoista , joita olen Sinulta saanut.
Lähetä sieltä "ulkoavaruudesta" edes tähdenlentoja meille.
Jättämäsi paikka on niin suuri, että ei sitä toinen voi täyttää.
Ja ei kun matkalaukkku kiinni ja täyttä vauhtia eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 21:20

Onnea kenttätyövuosillesi siellä jossain maata kiertävällä radalla. Toivottavasti ne vuodet eivät tule uuvuttamaan sinua liiaksi. Hasta la vista: hymyillään jos tavataan vaikkapa siellä kuun kirkkaammalla puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 21:48

Oikein paljon onnea sinulle.Tulethan sitten syksyllä takaisin,ilahduttamaan meitä mukavilla vastauksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 22:47

Onnea ja mukavaa kesälomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:11

Hyvää lomaa ja tervetuloa takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:20

Onneksi olkoon.En ymmärrä noita pistelukemia.Mutta nautihan minne menetkin.Lomaa, lomaa niinkauan kun ilmoja riittää.Vielä paljon onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:15

On siinä pisteitä poikineen! Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:49

Onnea vaan ja riemukasta lomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:24

paurjehdihan turvallisilla vesillä hauskaa ja nautinnollista lomaa viettäen...mutta ,kun myrskyt ja tyrskyt yltyy niin muistahan silloin napsuakin ja tule kertomaan uusista tuulilstasi... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:54

Onnea Vähäviisas!

Elämän ihana taika
on eteenpäin vievä aika,
sillä jokainen kaunis muisto
on sydämessä kuin kukkiva puisto
Onnea pistesankarille!

Onnettaren seurassa päiväsi vietä,
elosi kulkekoon ruusuista tietä.
Lempeä, lämpöä nyt sekä aina,
ystävän toivotus mieleesi paina.

Paljon onnea napsutoverini, älä ole kauaa poissa me tarvitsemme sinua täällä. Nauti lomastasi ja palaa entistä viisaampana takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:40

Onnea ja kiitos. Viisautesi on tarttuvaa.