Porijazz on maamme suurin kesäinen jazztapahtuma. Mutta mikä on maamme toiseksi suurin jazztapahtuma ja missä?

Avainsanat: jazzfestarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 13:12

Saattaisi olla vuotuinen Baltic Jazz -tapahtuma Kemiönsaaren Taalintehtaalla (alkaa tällä viikolla).

Kysyjän kommentti

Kyllä se on Keitele jazz Äänekoskella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 13:13

Porijazz näkyy olevan maailman toiseksi suurin.
www.iltalehti.fi/autot/20100...3_au.shtml
Jazz-Espa on Suomen pisin jazztapahtuma.
" Kesäkauden pisimmäksi festivaaliksi tituleerattu
Suomen Jazzliiton tuottama Jazz-Espa tuo jälleen
laajan kattauksen verevää nykyjazzia Esplanadin
lavalle ja Alppipuistoon. Uutuutena Jazz-Espan
päättävän Alppipuisto Jazzin ohessa järjestetään
jatkoklubi Lasipalatsissa sijaitsevan mbarin
ulkoterassilla."

Lisätty: 06.07.2010 - 23:14

Taisi lipsahtaa pikkuisen väärä linkki tuohon ensimmäiseen. =)
Alkuperäistä en taida enää löytää.

Lähteet:
suomijazz.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 13:49

koosta en nyt tiedä mutta ennakkotietojen mukaan mielenkiintoinen jazz-tapahtuma löytyy tuolta 'Länsi-Siperiastakin'

yle.fi/alueet/etela-karjala/...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 14:53

Veikkaan tuota taalintehdasta, siellä todella mahtavat on puitteet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 15:23

IBBF, veikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 18:13

tuskin suurin,mutta jännittävin:"Swingiä savusaunassa"-only for ladies
mun linkki ei toimi tässä...herrankukkaron saunaillasta on kyse,jossa savusaunallinen naisia ja swing-musiikkia;katsotaan löydänkö uuden toimivan
www.herrankukkaro.fi/fi/herr...swing_2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:03

Imatra Big Band mikäli se jatsiksi luetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:29

Pori Jazz on Suomen kiinnostavin, suosituin ja suurin jazz tapahtuma. Sen mitä festarikalenteria kurkkasin, niin jazzeja on useampia. Mutten osaa mainita toiseksi suosituinta, jazzia kuuntelen harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 13:15

Raahessa on rantajazz mutta en tiedä mihin kokoluokkaan sijoittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:38

Tuo on musiikkiala josta en perusta. En osaa sanoa mikä olisi toinen, Porin kyllä olen oppinut tietämään.