Lisääntyykö jätsillä herkuttelusi helteiden myötä?

Avainsanat: helleherkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 14:49

Syön suht koht tavallisesti, mutta ulkona tulee nautittua nuo herkut vaan useammin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 13:17

helleherkku,mutta ei lisäänny;syön jo aika liikaa jätskiä,pitäis ajatella kolesterolia yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 13:54

vähäisenä se pysyy helteistä huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 14:56

Enemmän se menee nestemäisen nautinnon puolelle. Kyllä se jäätelökin maistuu, kun kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 19:41

En syö nykyisin ollenkaan jäätelöä. Ei ole siis lisääntynyt, pikemminkin vähentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 19:59

Yhden tuutin olen syönyt tänäkesänä eli yhtä vähempää ei voi syödä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:36

Ulkosalla en osta jäätelöä, vaikka kauppamatkani varrella kioski onkin.
Pakkasessa on paketti joko toffeeta tai lakritsia ja sitä otan, jos makeanhmo yllättää.
Ja nyt se taisi yllättää tämän kysymyksen myötä. Ei minulla vaikuta poikkeavasti
oli kesä tai talvi. En silti joka makeanhimooni sitä vetäise, tolkku olla pitää minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:17

Voisin sanoa, että lisääntyy: ostin nimittän sen ensimmäisen kesäjäätelön ja kyllä maistui. Ben&Jerry's kirsikka-suklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:22

Herkuttelen vanhanajan mansikka jädellä. Muutkin kelpaa.Mutta se on bravuurini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:26

Lisääntyy selvästi.
En silti syö kuin pari, kolme kertaa kuukaudessa. Laadulla ei niin väliä. Kun maistuu, niin maistuu merkki kuin merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 07:28

Lisääntyy jonkin verran. Mieluimmin jäätelö, kuin lihottava wieneri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:42

Jäätelöä varmaan tarkoitetaan. Kyllä hieman enemmän kuin normaalisti tulee jäätelöä syötyä kesäkuumalla. Ruoka ei oikein maistu ja joskus tulee ruoka korvattua jäätelöannoksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 14:03

nyt olen sortunut jo melkein joka kippon pehmistarjontaan .. mut sit taas talvella tai syksyllä aloitan jätskilakon taas .. tai ainakin yritän... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:30

Kyllä kesällä tulee syötyä jäätelöä enemmän,kun talvella..Joskus tekee mieli ottaa jäätelätuutti jälkiruuaksi tai välipalaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:31

Kyllä! Melkein joka kauppareissu on paketti matkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:37

Ei se himo siitä miksikään lisäänny.