Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, joka ryhtyy ammuskelemaan tuntemattomia ihmisiä hampurilaisjonossa?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2221316

Avainsanat: ammuskelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 13:57

Kuulemma oli kyse päähänpistosta, luin jonkin lehden nettisivuilta. Mutta ampuma-ase ei päähänpistosta mukaan tule...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 13:53

ettei vaan olisi taas 'heimosodasta' kyse

"Porvoon takseille oli annettu yöllä ampumisvälikohtauksen jälkeen poliisitiedote, jossa etsittiin kolmea romanimiestä, kertoo taksikuljettaja MTV:n uutisille."

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...07/1152454

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 14:51

Joku ruuvvi siin vaihees löystynyt tai jopa pudonnut kokonaan...
Misi noita ampuma aseita löytyy vajaapäisiltä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 15:03

Taisvat armeijan käymättömät harjoitella tulikomentoja?
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...161#247690

Lisätty: 06.07.2010 - 15:09

Pärekaton kulotus ja puolella kalulla n..... riistäytyy käsistä:
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...07/1152478

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 15:21

Jessus,onko meikäläiset mannet siirtyneet ampuma-aseisiin,pysyisvät vain puukoissa ja puntareissa.
Ettei joku mafia-russo(venäläisiä)olis eksyneet toimenpiteineen Porvooseen,pieneen runollisen viehättävään rannikkokaupunkiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 16:30

Eiköhän siellä loisku ureapitoinen neste

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 17:52

Mitäkö päässä liikkuu? Ei mitään järjellistä, pahoja ajatuksia, äkkipikaisia päätöksiä ja kusta. Helteen tuloksena aivot ylikuumentuneet. Ei sitä tiedä missä voi tulla ammutuksi nyky-Suomessa. Pitäisköhän muuttaa johonkin turvallisempaan maahan...miettii täällä Onnelan rauhassa yks´viherpeukalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:40

Halusi ilmeisesti takaisin täysihoitoon meidän kustantamanamme.
Järkyttävää hommaa ei voi muuta sanoa. Tulee tosi surullinen olo.
Ei sitä tiesä koskaan missä tiensä pään kohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 22:12

ei näköjään yhtään mitään......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:42

Nestekierto mennyt helteissä sekaisin: se mikä normaalisti virtaa alapäässä on jostain syystä noussut ylös ja läikkynyt ylikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:21

Mitä päättäjien mielessä liikkuu kun elinkautinen tuomio ei tarkoita elinkautista kuitenkaan?? Tuommoiset rikolliset ei hyväksi opi, pitäisi pitää lukkojen takana todellakin koko elämänsä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 11:14

Joo samaa minäkin ajattelin.Että meitä on kyllä moneksi. Sen olen tiennyt että hampurilaiset ovat vaaraksi terveydelle,mutta vaarallisempaa kun joku alkaa siellä jonossa ampumaan.Ihan hulluja ovat ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:34

Taas yksi surullinen tarina luettavana. Kyllä tämä maailma on julma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:36

Ei sitten yhtään mitään.