Mikä hääpäivä on silloin,kun vuosia tulee täyteen 18?

Meillä on kahdeksastoista hääpäivä 10.7.2010,saa nähdä muistaako mieheni sen,epäilempä,että ei muista.

Avainsanat: hääpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 08:04

Sinun täytyy odottaa parivuotta tuohon 20 vuoteen jossa on tuo merkkipaalu!
Luettelo hääpäivistä
1. Paperihäät
2. Pumpulihäät
3. Nahkahäät
4. Keramiikkahäät
5. Puuhäät
6. Sokerihäät
7. Villahäät
8. Pronssihäät
9. Kromihäät
10. Tinahäät
11. Teräshäät
12. Kuparihäät
13. Pitsihäät
14. Norsunluuhäät
15. Kristallihäät
20. Posliinihäät
25. Hopeahäät
30. Helmihäät
35. Korallihäät
40. Rubiinihäät
45. Safiirihäät
50. Kultahäät
55. Smaragdihäät
60. Timanttihäät
65. Kruunuhäät
70. Rautahäät

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 08:13

Jos lakset yhteen 10+8, teillä on tinapronssihäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:20

onnea teille ja toivottavasti tulee vuosia saman moisia lisää vielä tuplaten ...meillä on hääpäivä 9.7 ja jo ilmoitin kultsille ,et muistaa sit viedä minut jonnekkin ulos syömään niinkuin on tapanamme ollut päiväämme juhlistaa.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:13

Toffe on jo listan kirjoittanutkin, varasin minä tuohon värssykirjan, jossa on lueteltu kaikki
nuo Toffen mainitsemat hääpäiväluvut.
Kirjan nimi on vain Värssykirja ja sen on toimittanut Maija Raski.

Kahden vuoden päästä on siis posliinihäät, toivottavasti se ei osu päiväksi, jolloin posliini
astiat lentelee.
Onnea Teille nyt kuitenkin tänän 18 vuoden saavutuksesta, hieno homma jo sekin tää erojen aikakautena. On hyvä, että olette kasvaneet yhteen juureen kuin kuin vankka puu, eikä sitä paljon puhuttua
haaroittumista ole tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:50

onnea vaan 18-vuotishääpäivän johdosta,ehkä sun kannattaa hienovaraisesti vihjata niinku "vahingossa" etukäteen miestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 10:03

nimestä viis, onittelut ansaitsette joka tapauksessa

(ja jos se ukko ei muista, ei siitä kannata niin kamalasti mieltänsä pahoittaa, sitä on paljon muistamistakin tärkeämpiä juttuja ....

meidän emäntä väittää että minä olisin muistanut ilman vihjailuja 8 kertaa 38:sta ?? ehkä se sitten on niin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:18

Onnea vaan kovasti paljon teille. Lisää yhteisiä hyviä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:32

Pari vuotta vielä pronssihäihin. Oikein paljon onnea, vaikka tällä kertaa ei nimeä löydykään!
Teillä on vielä pikkuisen matkaa vanhempieni juuri viettämiin kruununtimanttihäihin. Toivottavasti pääsette ainakin yhtä pitkälle!

Hääpäivät

1. pumpulihäät
2. paperihäät
3. nahkahäät
4. keramiikkahäät
5. puuhäät
6. sokerihäät
7. villahäät
8. pronssihäät
9. kromihäät
10. tinahäät
11. teräshäät
12. silkkihäät
12,5. kuparihäät
13. pitsihäät
14. norsunluuhäät
15. kristallihäät
20. pronssihäät
25. hopehääpäivä
30. helmihäät
35. korallihäät
40. rubiinihääpäivä
45. safiirihäät
50. kultahäät
55. smaragdihäät
60. timanttihäät
65. kruununtimanttihäät
75. rautahäät
Laitoin tämän listan, koska siinä on pientä eroa alussa ja juuri vanhempieni hääpäivässä. He tuskin haluaisivat viettää kruunuhäitä?
Paperi ja pumpulihäiden järjestyksestä ei ole yksimielisyyttä, joten kumpikin järjestys on oikea. Keskellä on vielä lisäksi silkkihäät kahdentoista vuoden kohdalla ja kuparihäitä vietetäänkin sitten puolen vuoden päästä. =)

Lähteet:
www.kukkakauppa.fi/haapaivat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:40

Olet onnesi ansainnut, paljon onnea minultakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:32

Ei tuo ole sen kummoisempi merkkipäivä, parin vuoden päästä sitten olette päässeet pronssille noissa vuosissa. Onnea joka tapauksessa.