Kukkuu, kukkuu napsulaiset nukkuu ja näkevät unta kesästä. Pian unisena kurkkivat ulos, kuin linnunpoikaset pesästä.

Huomenta vain. Nukuttiko makeasti? Mukavaa tiistai-päivän alkua ja minä sanon kohta vuorostani, että hyvää yötä.

Avainsanat: suloinen uni uusi aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 07:38

Mariaana se siellä kukkuu,ja minä senkuin nukkua porskutin.Meilläkin herättiin jo ennen kukon laulua,kun miehelläni oli varhaista menoa.hyvää yötä sinulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Taas olen ensi yöksi menossa yövuoroon ja kauhea helle alkaa jo vaivata, vanhuksia varsinkin. Nyt on jo aamusta varjossa +28.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 07:28

Tässä kukun kun en nuku. Ropeli pyörii katossa ja partsun ovi oli yön auki. Hikoillaan eikä valiteta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:06

Minä en yöllä kuku vaan nukun. Ilmalämpöpumppu on mitä mainioin keksintö myös kesän helteisiin, pitää sisätilojen lämpötilan juuri siinä asteessa kuin itse tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:10

Kukkuu vaan ja Sinulle toivottelen Hyvää Yötä!

Itse aamuni on jo alkanut koiran kanssa lenkillä todella kauniissa kesä säässä..
Arkinen toiminta siivousta, kaupassakäyntiä ja ruuanlaittoa luvassa tuohon iltapäivään asti ja sitten mennään mieheni kanssa koiran kanssa pitkälle lenkille Aurajouenvartta pitkin, siellä kun on niin kaunista!
Mutta jos alkaa tuo sade tai ukkonen niin se kyllä jää tekemättä... luvattu ehkäpä hieman on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:36

huomenta koko napsu poppoolle ...ja napsuystäväiselleni hyviä unosia....tässä sitä jo on kauhottu kaurapuurot ja kahvit , nyt tutkin tuon pinkan posteja ja lehtiä ,mitkä ovat kertyneet, kun pois olimme ..vähän kyl on vähemmän kivaa todeta taas et valtiokin muistaa tv luvalla ym ...noiden laskujen kans....olen kyllä sitä mieltä ,jot laskui ei sais tulla silloin laisinkaan, kun immeiset ovat lomalla , koska ja kun tulee kivalta lomareissulta kotiin niin kyl fiilis latistuu katsoessa laskupinoa ....ja saman tien hupenee tilin saldo ne maksaessa ....mut elämä on välillä hauskaa ja välil vähemmän hauskaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:36

Niinpä täälläkin olen silloin nukkunut, kun olet jo kukkunut.
Kaurapuuron olen niellyt 10 keiton kanssa, nesteenpoistolääkkeen ottanut, joten olen itseni vanki
nyt vähän aikaa. Kello oli 2.30, kun lopetin lukemisen, ylös hiivin 7.00.
Sinä taidat siis olla unten mailla, joten kesäisiä unia Sinulle ja pirteitä heräämishetkiä
todellisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 10:06

todella makeat ja poikkeukselliset pitkänkin unet tuli taas nukuttua, jaksaapi sitten kukkua .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 10:13

kuten samoin,kivasti leyhytti ristiveto peiton kulmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:21

Kello onkin jo kahdeksan,
aurinko herätti nukkuvan.

Mamma aamulla kukkui,
kun pappa vielä nukkui.

Uni silmistä jo karisi,
kahvi nurkassa porisi.

Aamiainen oli valmistettu,
munatkin mulle paistettu.

Onhan elämä niin ihana,
mamma kun on mukana.

Täällä Airiston rannassa,
aurinkoisessa Turussa.

Kesäterveisiä lähettelee pappa4!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:55

Ei nukuttanut makeasti,kun oli hauskat hetket..ei silloin voi nukkua pitää nauttia elämästä....eikä vielä päivälläkään nukuttannu....mutta viimeyönä kyllä nukutti..univelat pois...tuli nukuttua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:28

Nukuin teltassa pitkästä, pitkästä aikaa. Hyvin nukutti. Heräsin siihen kun aamuaurinko lämmitti jalkapohjia.