Kuulutus Parivaljakosta Paimiosta!!!

Turun kaupungin eläinhoitolassa etsii
omistajiaan dobermanninarttu ja rottweileruros. Parivaljakko löytyi
Paimiosta jo jokin aika sitten. Lisätietoja p. 02 2623 110 tai 050 5546
394 (ma-su klo 8-18)-tietääkö kukaan tälläisesta parivaljakosta, onko varastettuja, karanneita vai mitä on tapahtunut?
Saa levittää etiäppäi, jos vaikka joku t...ietäis..

Lisätty: 06.07.2010 - 08:00

Ovat jo eläinhoitolassa, mutta omistajia kaivataan jotta pääsevät kotiin...

Lisätty: 08.07.2010 - 08:01

KOIRAT PÄÄSIVÄT ONNELLISESTI KOTIIN!!!
KIITOKSET!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 09:10

laiton naamakirjaan tuon txt ,si jakoon jotta toivotaan ,et omistajat löytyy ....

Lisätty: 07.07.2010 - 17:17

parivaljakko on löytänyt kotiin näin kuulin....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, ja kiitos siitä että jatkoit eteenpäin..
Onneksi koirat pääsivät omaan kotiin uskon että tämä monien lähettämä viestiketju auttoi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 23:07

tapauksesta en tiedä mitään, mutta

onpas ollut hauska kulkuripariskunta (toivottavasti hyväkuntoisia), niille ei paljoa ole kannattanut mennä ryppyilemään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 23:54

Kukapa noita uskaltas varastaa. Jos lie jätetty johonkii ja päättäneet vallan ottaa omiin käpäliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 07:09

En nähnyt kuvailemaasi parivaljakkoa,kun Paimion ohi ajoimme Turun reissullamme.
En kyllä uskaltaisi heitä edes tervehtiä antamalla tassupäivää.Toivottavasti ovat kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:38

Taitavat omistajatkin olla jossain hoitolaitoksessa. Jos ei ole niin syytä ainakin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:48

epäilen jotain ulkoimaalaista liigaa,joka on "unohtanut "koirulinsa Turkuun.Mitähän kieltä pariskunta ymmärtää?Tulkit välittömästi eläinhoitolaan jututtamaan haukkuja...On taas kesäuutisia:karhujahtia ja koiravaljakoita B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:37

Jotain hoitoa kaipaavat kyllä omistajatkin... tai sitten ovat jo hoidossa! Huoli ja sääli kohdistuu vain noihin eläimiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:51

Voi näitä eläinraasuja. Olivatkohan ne lopen karanneet omistajaltaan? Vai olikohan omistaja unohtanut ressukat kauppareissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:26

Taitavat olla niitä kesäkoiria jotka hylätään kun ei jaksetakaan hoitaa.