mikä on napsun käyttäjien keski-ikä ?

minä veikkaan vastausten perusteella 50+,koska esim;nykyisiä asuntolainoja ei loppuun pysty maksamaan kukaan,avioliitot ei kestä 30 vuotta,työpaikka ei ole sama 30-40 vuotta ja ilman koulutusta ei pääse mihinkään kuin ennen pankkiin konekirjoitus kurssin kautta jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 15:49

useimmilla se ikä lukee profiilissa ja niistä päätellen aktiivisten keski-ikä on hyvinkinkin 50+

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 13:30

Enemmän taitaa olla tällaista ns. kypsempää sakkia iältään me napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 13:32

Sanotaanko että keski ikä hipuu 35 vuoteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:34

Minä arvelisin että se olisi siinä 45 - 50 vuoden välissä. Kun puhutaan näistä aktiivista käyttäjistä. Satunnaiset nuorukaiset voi jättää laskuista pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 15:39

Täysikäisiä >18v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:20

Kypsemmissä kymmenissä taitaa iso osa porukasta olla. Siis juuri parhaassa iässä jokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:03

Ei ikä meitä pahenna. Iloisina kyselemme ja vastailemme milloin mitäkin. Siinä sen salaisuus, että kaikki ikäluokat mahtuvat mukaan napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:08

Sitä ovat yrittäneet selvittää ennenkin: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/18057
Jopa paras vastaus on löytynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:28

Kultainen keski ikä 55v.tta se se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 18:43

Totean, että huipulla tuulee, joten mielelläni olen siinä keskiarvossa.
Eihän sitä profiilissäni sanota, mutta osaahan sen suunnilleen laskea,
kun olen sanonut olevani jo isomummo. jotenkin niin se menee.
Pappa jälleen vastasi hyvin positiivisesti, päiväni oli pelastettu.

Lisätty: 05.07.2010 - 18:48

Lisää hauskuutta sain kun katsoin Jumppiksen vastauksesta olevan linkin.
Ne naiset, ne naiset, ovelia ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 07:01

Me ollaan kaikki siinä parhaassa iässä.