Onko autossasi ilmastointi?

Meidän autossa ilmastointi toimii vain silloin,kun on ikkuna auki.Matkustaminen helteellä on tuskallista.

Avainsanat: ilmastointi autossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 08:24

Omassani ei ole mutta mieheni autossa on joten varmaan helppo arvata, kumpaa autoa meillä on viime päivinä käytetty.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 08:40

Kyllä minun Rolss Roycenit ovat hyvin ilmastoidut. Toisessa ilmavirta on vähäisempää, ja toisessa toimii täysillä. Huonompi Rolls Roysessa ilmavirtaus riippuu kaasujalastani, kun taas paremmassa
ilmavirta viilettää nopeammin, riippuen käyttäjän vauhdin hurmasta.
Kysymyksessä on siis käyttämäni kaksi rollaaattoria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 09:12

Reilu vuosi vaihdoimme auton jossa on ilmastointi.Edellisessä autossa oli todella tuskallista kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 09:40

on kyllä molemmissa isossa ja pienessä , kyllä on mukavaa liikkua paikasta toisteen näin kuumilla ilmoilla , kun on tuo ilmastointi ....nyt keväällä ne olivat huollossakin ja lisättiin nesteet ,jotta hyvin pelittää .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 10:20

Viikonloppureissun autossa ilmastointi,mikä oli aivan ihanaa.Parkkipaikalla ei tarvetta kierrellä varjopaikan etsinnässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 11:10

vanhassa volvossani ei ole, käytän autoa kuitenkin niin vähän ettei sillä ole isompaa merkitystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 12:16

On ja se välttämätön autossa kuumallakin ilamalla.Kyllä sen kesällä huomaa jos ei ole ilmastointia autossa hu huh sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:33

Toisessa on, toisessa ei. Kyllä oli eilenkin ihana ajella kun autossa oli ihanan viileää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:22

Sen verran vanha on Opelini, ettei ilmastointia ole, mutta hyvin pärjää, kun laitan takaa ikkunan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:59

Skoda Octaviassa on vakiovarusteena automaattinen ilmastointi, joka oli tänään tarpeen kun kauppareissulla käytiin. Tasainen 20-asteen lämpötila ja mukava kyyti vakionopeussäätimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:12

ilmastointi on mutta lämmitys järjestelmä puuttuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 19:57

On ja on näillä keleillä varsin mukava. Voi säätää molemmille puolille eri lämpötilan tarvittaessa ja pitää vakiolämpötilan myös talvella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 02:07

Toki on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:30

Kyllä on. Ajoimme muutaman päivän aikana n. 1300 km ja ilmastoinnilla oli käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:58

On ilmastointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 22:00

Tottakai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 17:53

No onhan meillä....Paitsi et meil ei oo autoo.....