Haittaako kuumuus untasi?

Minä nukuin hyvin viimeyönä ,en tiennyt helteestä mitään.

Avainsanat: uni rauhaisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 10:50

Peiton olen vaihtanut lakanaan, ilman että joku peite on päällä en saa unta..
Joten nukun kyllä makeasti lakanan kera...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 08:24

Ei ole vielä haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 08:53

Ei ole vielä haitannut, saan aika hyvän ristivedon tänne. Ja minulla kuumuus häviää
kämpästäni siinä klo 20.00 maissa illalla.
Ja kun olen myöhäisellä ajalla nukkumaan menijä ei kuumuus haittaa.
Kahtena yönä olen joutunut nukkumaan vain pikkupöksyilläni, siis jotain se kuumuus
on vaikuttanutkin, huomaan nyt.
Mutta vanhan luillehan se lämpö on hyvää, sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 09:44

nukun ihan samanlasista pätkä unta kuin talvellakin, jotta eipä haittaa ....ja ropellit vilvoittaa ....makkarissa kivasti ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 09:53

Ei enää, alussa hieman, mutta kaikkeen tottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 10:21

Ei haittaa,miksi haittaisi?Läpiveto ja vähemmän peitettä päälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 11:09

eipä tuo ole haitannut sen enempää yön unta kuin päivän harrastuksiakaan, anti jatkua vaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 12:18

Ei haittaa vähennän vaatteita jos on kuuma yöllä.Tai sitten laitan ikkunan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:32

Öisin kuumuus haittaa, ja tahtoo hieman levottomaksi se nukkuminen mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 14:39

ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:24

Enimmäkseen ei haittaa. Peitettä ei kyllä tarvitse, kuin viereen kainaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:41

Eihän Suomessa oikeasti ole koskaan kuuma. Jos hikoiluttaa, voi peiton potkaista syrjään. Yöpukua ei kesällä tarvitse ollenkaan. Olo on lokoisa kelteisillään kelliessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:09

ei haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:30

Tähän on alkanut tottua. Hyvin on nukuttu päiväsellä nuuduttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 07:02

Minua haittaa, ikkunat aukikaan en uskalla nukkua.